بازدید 3959
گفت‌و‌گو

طارمی: من بزرگ‌تر پرسپولیس نیستم و سردسته اعتصاب‌ کنندگان نبودم!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید من بزرگ تر پرسپولیس نیستم و اگر قرار باشد کسی اعتراضی داشته باشد من نیستم، مطمئن باشید که من سرذدسته اعتصاب‌کنندگان تمرین دیروز نبودم.
کد خبر: ۵۷۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 23 February 2016

مهاجم پرسپولیس می‌گوید:من سردسته اعتصاب کنندگان نبودم و از همه عذر می‌خواهم.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکنان پرسپولیس روز گذشته به دلیل اینکه به جای 20 در صد از مطالباتشان 7 درصد دریافت کرده‌اند ناراحت شده و حتی تمرین را تحریم کردند. حالا مهدی طارمی در این باره و همچنین واکنشی که روز گذشته نسبت به خبرنگاران داشته این‌گونه صحبت می‌کند:

*اعتصاب در روزهایی که پرسپولیس بالای جدول است.این چه توجیهی می تواند داشته باشد؟

نمی دانم چه بگویم که تصور نشود توجیه می کنم.

*چیزی که الان مطرح شده این است که طارمی سردسته اعتصاب کننده ها بوده و گروه هفت نفره داشته است؟

کدام سردسته؟ کدام گروه هفت نفره؟یک تصمیم کلی و جمعی گرفته شده بود. قرار بود طاهری به درفشی فر بیاید تا تکلیف مطالبات بچه ها مشخص شود. نمی دانیم چرا نیامد . همه با هم تصمیم گرفتیم به باشگاه برویم. یعنی نوشته اند در باشگاه ۷ نفر بودیم؟ من فقط رامین را در باشگاه ندیدم.یکسری صحبت ها مطرح شد. اگر بحث واقعا بر سر اعتصاب بود خب پس باید تا حصول نتیجه و دریافت پول اعتصاب ادامه می یافت. ما سال قبل هم تجربه چنین موضوعی را داشتیم. قدیمی ترها در لیگ سیزدهم هم این اوضاع را دیده اند. پس همه ما می دانیم اعتصاب معنایی ندارد و نتیجه نمی دهد. هر چه بود تمام شد.

*مهم تر از آن خبر برخورد مهدی طارمی با عکاسان و خبرنگاران حاضر در تمرین بود.از تو بعید است آن هم با ادبیاتی که گفته ای من بزرگتر تیم هستم و…

فقط می توانم یک جمله بگویم. شاید صدها جمله برای دلیل رفتارم بشود گفت اما قطعا هر اتفاقی افتاده باشد من نباید آنگونه حرف می زدم و قبول دارم اشتباه کردم. خبرنگاران و عکاسانی که به درفشی فر می آیند به نوعی عضو تیم ما هستند. هر روز همدیگر را می بینیم . قطعا طرفین از همدیگر توقعاتی دارند اما هر چه بوده من می پذیرم که اشتباه کردم و هم از آنهایی که امروز در درفشی فر بودند و هم هواداران عزیز و مسئولان ورزشگاه و همه جامعه رسانه ای عذرخواهی می کنم.این شجاعت را دارم که اشتباهم را بپدیرم و معذرت بخواهم.من هیچ وقت خودم را بزرگتر پرسپولیس نمی دانم. چگونه ممکن است تصور شود در حضور همه بزرگترها من خودم را بزرگ تیم بدانم. هنوز هم خود را یک تازه وارد در باشگاه پرسپولیس می دانم و تاکید می کنم اگر حرفی هم زده ام از سر عصبانیت بوده و هم از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس و هم از مردم معذرت می خواهم.

*برخی از هم تیمی هایتان مصاحبه کرده و گفته اند مخالف این رفتارها بوده اند و خود را از جمعی که می گویی همه بوده اند جدا کرده اند.در اعتصاب دو سال قبل هم می گفتند برخی ها عده ای دیگر را تحریک کرده و خود را پشت آنها قایم کرده اند. تصور نمی کنی این بار هم مهدی طارمی قربانی این بازی ها باشد؟

نمی دانم چه گفته اند و چه کسانی مد نظرتان است. اما به جان مادرم که عزیزترین فرد زندگی ام است من نه عامل رفتن به باشگاه بوده ام و نه کسی را تحریک کرده ام و نه به سفارش کسی به باشگاه رفته ام. پول برایم همه چیز نیست. نمی گویم مشکل مالی ندارم ولی اگر فقط به پول فکر می کردم ابتدای فصل قراردادم را تمدید نمی کردم. از خود آقای طاهری بپرسید. آیا مثلا همان موقع نمی توانستم بگویم ۵۰ درصد پولم را پیش می خواهم؟ من که پیشنهاد مالی خوب داشتم و شرایط پرسپولیس را هم می دانستم. هیچ شرطی نگذاشتم.حتی چندی پیش که زمزمه های تمدید قراردادم مطرح بود من به مدیر برنامه ها و وکیلم گفتم ولو اینکه قرار باشد سال بعد از پرسپولیس بروم حاضرم قراردادم را تمدید کنم تا از ترانسفر من پولی به باشگاه برسد.من پیراهن پرسپولیس را به آسانی به دست نیاورده ام که به آسانی از دست بدهم یا به آن و هوادارانش بی حرمتی کنم و البته من بعید می دانم در تیم ما کسی باشد که بخواهد خودش را پشت دیگری قایم کند.این را هم می دانم که همه تیم ها مشکل مالی دارند.به هرحال هر چه بیشتر توضیح بدهم تصور توجیه بیشتر می شود.همان عذرخواهی کنم بهتر است.

*حالا همه انتظار دارند برای جبران این همه خبر منفی که امروز به هواداران رسیده مقابل تراکتورسازی سنگ تمام بگذارید.

شک نکنید ما در ادامه لیگ بدون توجه به همه مشکلاتی که وجود دارد برای سربلندی پرسپولیس تلاش می کنیم.

*حرف پایانی؟

امیدوارم روزی فوتبال ما آنقدر حرفه ای باشد که بازیکن و مربی دغدغه پولش را نداشته باشد. یک بار دیگر از همه دوستانی که امروز از من رنجیده خاطر شده اند عذرخواهی می کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان