بازدید 4672

اعتراف مرد سارق به تعرض به زن مالباخته

کد خبر: ۵۶۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 21 February 2016
مردی که به اتهام سرقت بازداشت شده وقتی با شکایت زن جوان که مدعی بود به او تعرض شده روبه‌رو شد به تجاوز نیز اقرار کرد.

به گزارش شرق، آبان سال جاری زنی جوان به مأموران پلیس خبر داد توسط یک راننده پراید مورد تعرض قرار گرفته ‌است. او گفت: به‌عنوان مسافر سوار ماشین شدم و یک‌دفعه متوجه شدم که راننده تغییر مسیر داده، به او اعتراض کردم اما با قفل فرمان ضربه‌ای به من زد و بعد هم درها را قفل کرد. هرچه خواهش و التماس کردم فایده‌ای نداشت حتی گفتم هرچه پول دارم، می‌دهم و شکایتی هم نمی‌کنم، فقط با من کاری نداشته ‌باش. مرد راننده در بیابان‌های شرق تهران توقف کرد. پول‌ها و کارت عابربانکم را برداشت و بعد هم به زور به من تجاوز کرد.

این زن ادامه داد: بعد از اینکه من را مورد آزار قرار داد در صندوق عقب ماشینش گذاشت و چند ساعت بعد در بیابان از ماشین بیرون پرت کرد. به سختی خودم را به پلیس رساندم و بعد هم متوجه شدم ٢٠٠ ‌هزار تومان هم از عابربانکم برداشته است.

درحالی‌که تحقیقات پلیس برای بازداشت متهم ادامه داشت چندی پیش زن جوان دیگری به مأموران مراجعه کرد و مدعی شد که از سوی یک راننده مورد سرقت قرار گرفته‌ است.

این زن به مأموران گفت: روز حادثه سوار ماشین شدم تا مسیری را بروم. به‌جز راننده فرد دیگری هم بود. آنها یکباره تغییر مسیر دادند و بعد هم من را جایی‌ گیر انداختند و پول‌هایم را برداشتند، اما تعرضی به من نکردند. البته من بخشی از شماره پلاک ماشین را برداشتم. تحقیقات پلیس نشان داد پراید مورد اشاره زن شاکی همانی است که قبلا هم زن جوان دیگری به آن اشاره و شکایت کرده‌ بود. 

با شناسایی پراید، پلیس متوجه شد صاحب آن، مرد جوانی است که چندی پیش به اتهام سرقت بازداشت شده‌ بود و همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد؛ به این ترتیب مرد سارق برای بازجویی درخصوص اتهام جدیدش به دادسرای جنایی احضار شد.

وی روز گذشته در برابر قاضی سیفی قرار گرفت و ضمن قبول اتهامات جدیدش گفت: من شیشه مصرف می‌کردم و مقداری پول به فروشنده بدهکار بودم به‌همین‌دلیل زنی را به‌عنوان مسافر سوار کردم و چون شیشه هم مصرف کرده‌ بودم از حال خود خارج شدم و بعد از اینکه اموالش را سرقت کردم به او تعرض کردم. بعد هم هرچه پول دزدیده‌ بودم به فروشنده مواد دادم.

 او درباره دومین شکایت گفت: در آن زمان با دوستم بودم. ما باید مواد مصرف می‌کردیم و هردو خمار بودیم. به همین خاطر هم زنی دیگر را به‌عنوان مسافر سوار کردیم و پول‌هایش را دزدیدیم، اما تعرضی به او نکردیم. من متجاوز نیستم و در مورد اول هم چون مواد مصرف کرده ‌بودم از حالت عادی خارج شدم.

 با توجه به قبول اتهام از سوی این متهم و با توجه به اینکه ممکن است این متهم، زنان دیگری را هم قربانی کرده‌ باشد بازپرس دستور داد تا تمامی شکایات مشابه در منطقه ارتکاب جرم که در این پرونده اتفاق افتاده‌ است مورد بررسی قرار گیرد. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار