بازدید 4024
۹

دستگیری سارق ٢٦ساله‌ برای هجدهمین بار

متهمی که با داشتن ١٧ مورد سابقه دستگیری و داشتن ١٣ سال محکومیت قطعی پس از تامین قرار و گرفتن مرخصی از زندان خارج شده بود به همره سه برادرش احمد و جواد و امیر برای بار هجدهم به وسیله پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 21 February 2016
جعفر (٢٦ ساله) متهمی که با داشتن ١٧ مورد سابقه دستگیری و داشتن ١٣ سال محکومیت قطعی پس از تامین قرار و گرفتن مرخصی از زندان خارج شده بود به همره سه برادرش احمد و جواد و امیر برای بار هجدهم به وسیله پلیس دستگیر شد.

به گزارش اعتماد، جعفر يكي از سارقان شهر تهران است كه در تاريخ ٢٣ آبان ماه امسال از زندان آزاد شده و دوباره سرقت‌هاي خود را به شيوه‌هاي مختلف كيف قاپي، موبايل قاپي و زورگيري آغاز كرده است. اما نحوه دستگيري اين سارق به اين ترتيب بود كه در ساعت ١٢:٤٥ دقيقه روز سيزدهم دي ماه ماموران كلانتري ١٢٩ جامي درهنگام گشت زني در خيابان ميردامادي به سرنشينان جوان دو دستگاه موتوسيكلت طرح هوندا ١٢٥ با پلاك‌هاي ناخوانا مشكوك شدند. سرنشينان دو موتوسيكلت با مشاهده ماموران يكباره پا به فرار گذاشتند. راننده موتوسيكلت به قصد فرار از دست ماموران تلاش كرد تا با افزايش سرعت، موتور را به حالت پرش از جوي آب عبور دهد كه موفق به اين كار نشد و موتوسيكلت به داخل جوي واژگون شد. با اين وجود سرنشينان موتور با تهديد قمه و عربده كشي سعي به فرار از محل داشتند. سرانجام با حضور ماموران در محل، راننده موتوسيكلت دستگير و در بازرسي اوليه از او تعداد پنج دستگاه گوشي تلفن همراه كشف شد. بعد از اين دستگيري پرونده مقدماتي با موضوع سرقت به شيوه موبايل قاپي به دستور داديار اول دادسراي ناحيه ٣٤ تهران تشكيل شد وپرونده براي رسيدگي در اختيار اداره هجدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با بررسي سوابق گوشي‌هاي به دست آمده در زمان دستگيري متهم، كارآگاهان اطمينان پيدا كردند كه هر پنج دستگاه گوشي تلفن همراه داراي سابقه سرقت به شيوه موبايل قاپي است. يكي از مالباختگان پس از حضور در اداره هجدهم به كارآگاهان گفت: من در خيابان فردوسي روبه‌روي بانك مسكن ايستاده بودم كه متهم سوار بر موتور و به همراه يك ترك نشين به من نزديك شد، ناگهان ترك نشين موتور، در يك لحظه اقدام به سرقت گوشي تلفن همراه من كرد و هر دو نفر به سرعت از محل فرار كردند.

امير يكي از مجرمان پس از انتقال به اداره هجدهم پليس آگاهي و شناسايي از سوي تعدادي از مالباختگان چاره‌اي جز اعتراف و بيان حقيقت نداشت. او به ده‌ها فقره سرقت به شيوه كيف قاپي، موبايل قاپي و همچنين سرقت محموله‌هاي گوشي تلفن همراه در محدوده بازار و خيابان جمهوري اعتراف كرد. امير در اعترافاتش دوست همدستش جعفر را هم به كارآگاهان معرفي كرد. پليس با بهره‌گيري از اطلاعات موجود در سوابق جعفر و دو برادرش به نام‌هاي احمد (٢٤ ساله) و جواد (١٩‌ساله) را در مخفيگاه‌شان در شهر بومهن شناسايي و هر سه نفر آنها مجددا دستگير و به اداره هجدهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹
کسی که برای بار پنجم و ششم و ... دستگیر می شود،بهتر است برای همیشه زندانی و یا معدوم شود.والسلام.
یکی نیست از تیروی انتظامی سوال کند چطور یک جوان 17 ساله 18 با دستگیر شده و هر بار آزاد شده. برای یک کار کوچک اداری اریاب رجوع بیش از سه ماع علاف می شود ولی یک مته با 18 فقره تخلف مجددا در اجتماع ازاد می چرخد. مدت زمان مجکومیت های قبلی این شخص جند روز بوده است؟
با سلام
در خوصوص دزدان فقط و فقط حکم شرع اسلام باید اجرا شود (قطع انگشتان دست و دست )تا درس عبرتی باشد و این نشانه ای باشد در جامعه برای شماسایی دزدان - من یک مالباخته هستم حاصل بیست سال پس اندازم را دزدان با نامردی در عرض 10 دقیقه از منزل به سرقت برئند امیدوارم هرکجا که هستند به بدترین شکل ممکن خداوند آنها را مجازات کند
پس از 18 بار هنوز آدم نشده ؟؟ باز میفرستینش زندان که چهار تا آدم دیگه رو بشناسه و بیاد بیرون باند تشکیل بدن ؟؟؟ نکنید تو رو خدا
اینها بفرستید اردوگاههای کار - تبعیدشون کنید به ی جزیره ای که دست بشر بهشون نرسه
بابا اين ادم توبه پذير نيست اعدامش كنيد برا خودش هم بهتره
این آدم به محض آزادی باز هم این کار رو میکنه، چون براش قبحی ندازه و کار دیگه ای هم یاد نگرفته؛
شاید تبعید شدن به یک محیط با شزایط کاری خآص که اونو مجبور کنه برای بقا زحمت بکشه، تا روزی شو در بیازه ، بتونه کمی مسیر فکریش رو عوض کنه.
معلوم نيست اين چه قانوني يك نفر با 17 باردستگيري ومرتكب خلاف اززندان مرخصي ميگيره ودر زمان مرخصي دوباره كاره هاي خلاف انجام ميده اين طور آدم ها بايستي تااخر عمرشان در زندان بمانند ومرخصي نبايد به انها داده بشه
بجاي اينكه درزندان ها مفت بخورند وبخوابند از كارهاي سخت وطاقت فرسا
كه درجامعه وجود دارد از اينها استفاده بشه تا ادم بشند وحداقل خرجي كه از بيت المال به انها داده ميشه خودشان ان را تامين كنند زندان ها بجاي اينكه آدم ساز باشه بيشتر برعكس عمل مي كنند خلاف كارها بيشترتجربيات خودشان را از زندان ها بدست مي اورند وقتي از زندان ازاد مي شوند به تجربيات خلافشان اضافه مي شه بجاي اينكه اصلاح بشوند خلاف شان را چندبرابر مي كنند. كه اين يك هشدار بسيار جدي براي قوه قضايه كشور است كه تدبيري بينديشند واين قانون را رااصلاح كنند كه بازدارنده باشد
آخه 17+1 مرتبه جرم و زندان و آزادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا یعنی چی؟
چرا تا کنون دست چپ و پاس راست او قطع نشده است؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل