بازدید 3812
گزارش ویژه

تقابل دو اپراتور تلفن همراه و فرار اسپانسرها از فوتبال

به نظر می‌رسد دعوای جدیدی در فوتبال در راه باشد و آن هم تقابل دو اپراتور تلفن همراه که می‌خواهند هم سودی برسانند و هم سودی ببرند.
کد خبر: ۵۶۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 17 February 2016
دو اپراتور معروف تلفن همراه در حمایت از فوتبال و باشگاه های لیگ برتری پیش قدم شده اند تا به قولی سودی به برسانند اما به نظر می‌رسد این دو اپراتور مقابل هم قرار گرفته اند.
به گزارش تابناک ورزشی، کانون ایران نوین برای تبلیغات دور ورزشگاه با اپراتور ایرانسل قراردادی امضا کرده که پیش از این به هنگام مزایده قرار بر این نبوده که این شرکت در راه تبلیغات دور زمین به فکر درامدزایی برای خود هم باشد و ارسال پیامک از سوی هواداران را در برنامه خود داشته باشد با این حال این اتفاق افتاده و اگر بر اطراف ورزشگاه ها به خصوص ورزشگاه آزادی دقت کرده باشید متوجه می شوید که سامانه پیامکی این شرکت مدام در حال تبلیغ است.
یکی از موارد ظریف در این مساله این است که درامد حاصل از تبلیغات دور زمین باید به باشگاه ها برسد. این وسط باشگاه هایی که سهم بیشتری در پخش مستقیم تلویزیونی دارند و یا تماشاگران بیشتری دارند از سهم بیشتری هم برای دریافت این درآمد برخوردارند اما تاکنون که بیست هفته از لیگ گذشته هیچ پولی در اختیار باشگاه ها گذاشته نشده است.
حال این سوال پیش می آید که اگر شرکت مذکور پول تبلیغات محیطی را داده چرا تاکنون کانون ایران نوین این پول را در اختیار سازمان لیگ قرار نداده تا از این طریق پول به باشگاه ها برسد. دوم اینکه درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در اختیار باشگاه ها باید قرار گیرد و شرکتی که می‌خواهد تبلیغاتش کار شود نمی تواند از این درامدزایی استفاده کند و یا به دنبال راهی برای کسب درامد باشد اما ظاهرا این اتفاق در لیگ برتر در حال رخ دادن است و جالب است درامدی که از پیامک های شرکت ایرانسل به دست می آید چرا تاکنون به باشگاه ها نرسیده است؟ آیا این حق باشگاه ها نیست که به آن برسند؟
اما مساله دومی که در حال به وجود آمدن است تقابل بین دو اپراتور تلفن همراه است. یکی از حامیان مالی دیگر این روزهای فوتبال که اسپانسرینگ سه باشگاه مطرح را هم برعهده گرفته در این ماجرا در حال ضرر دیدن است.
تقابل دو اپراتور تلفن همراه و فرار اسپانسرها از فوتبال
این اپراتور که سامانه هواداری به راه انداخته و تبلیغات وسیعی هم در این مدت داشته به دنبال جذب هواداران در این سامانه است حال آنکه همزمان با آنها شرکت ایرانسل هم در حال تبلیغ سامانه خود است. مشخص است که در این شرایط هواداران هر تیمی به طور نسبی به یکی از این اپراتورها گرایش پیدا می کنند و کمتر پیش می آید هواداران فوتبالی به همه سامانه های اپراتوری پیامک ارسال کنند.
این مسائله صدای باشگاه های فوتبال را به خصوص باشگاه های پرطرفدار را در آورده است اما هنوز صدای اعتراض آنها بلند نشده است اما به زودی این اتفاق رخ می دهد و قطعا اولین اعتراض ها از سوی سرخابی ها بلند می شود.
اسپانسری که حمایت این دو باشگاه را بر عهده گرفته قطعا برای اینکه جلوی ضرر را بگیرد و حتی بخواهد مقابل اپراتور رقیبش خودی نشان دهد دو باشگاه را برای اعتراض به این شرایط تشویق می کند.
باید منتظر شد و دید تقابل این دو اپراتوری که می خواهند در این فوتبال اسم بیشتری بهم بزنند و سودی ببرند به کجا می رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل