بازدید 5057

«جنایت سیاه» در پیکان زرد

کد خبر: ۵۶۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 17 February 2016
با کشف جسد راننده در صندوق عقب پیکان زردرنگ، تلاش کارآگاهان اداره جنایی در حالی آغاز شد که مدت زیادی از قتل راننده پیکان می گذرد.

به گزارش خراسان، دی ماه گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی عنوان کرد: فرزندم با پیکان زردرنگ خود از منزل بیرون رفته و دیگر بازنگشته است این در حالی است که او منزلش را فروخته و بخش زیادی از پول ها را به حساب همسرش واریز کرده بود.

گزارش خراسان حاکی است: این جمله ظن کارآگاهان را برانگیخت و احتمال وقوع جنایت قوت گرفت.به همین دلیل با نظر مقام قضایی، دستور توقیف خودرو صادر شد تا این که روز بعد ماموران کلانتری طبرسی شمالی مشهد، خودرو مذکور را در حالی که بدون صاحب در حاشیه خیابان رها شده بود کشف کردند و به پارکینگ انتقال دادند اما از راننده خودرو خبری نبود.

 با کشف فیلتر سیگار مصرف شده در داخل خودرو، بررسی ها در این باره ادامه یافت و چند روز بعد با درخواست پدر جوان گمشده، پیکان زردرنگ با صدور دستوری از سوی مقام قضایی تحویل وی شد. این مرد نیز خودرو را به پارکینگ منزلش برد تا سرنخی از چگونگی گم شدن فرزندش به دست آید.

 تحقیقات همچنان در این پرونده ادامه داشت تا این که ظهر روز گذشته مرد مذکور به یک انبردست احتیاج پیدا کرد. او که می دانست ابزار و آچارها در صندوق عقب خودرو پسرش قرار دارد، سوئیچ پیکان را برداشت و به پارکینگ رفت اما وقتی در صندوق عقب خودرو را گشود ناگهان درجا میخکوب شد. جسد پسرش که دچار فساد نعشی نیز شده بود در صندوق عقب خودنمایی می کرد و... این گونه بود که تلفن 110 پلیس به صدا درآمد و دقایقی بعد کارآگاهان اداره جنایی به سرپرستی سرهنگ محمدی (رئیس دایره قتل) به محل اعلام شده در منطقه احمدآباد عزیمت کردند.

 جسد مربوط به مالک پیکان بود که حدود 35 سال سن داشت و از مدتی قبل در صندوق عقب خودرو رها شده بود.به دستور قاضی ویژه قتل عمد، جسد این مرد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. این در حالی است که پلیس سرنخ های مهمی را با توجه به آثار باقی مانده در صندوق عقب خودرو به دست آورده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها