بازدید 6703

مطهری: در لیست صدای ملت هستم

کاندیدای انتخابات مجلس دهم گفت: اینکه می‌گویند من میثاق نامه ای را امضا کرده‌ام که فقط در اصلاح‌طلبان باشم، صحیح نیست؛ من میثاق نامه ای امضا نکرده ام.
کد خبر: ۵۶۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 15 February 2016
کاندیدای انتخابات مجلس دهم گفت: اینکه می‌گویند من میثاق نامه ای را امضا کرده‌ام که فقط در اصلاح‌طلبان باشم، صحیح نیست؛ من میثاق نامه ای امضا نکرده ام.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش «انتهای جمهوری، بهارستان» که عصر امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما در فهرست «صدای ملت» خواهید بود یا لیست انتخاباتی اصلاح طلبان، اظهار کرد: بنده در هنگام ثبت نام برای انتخابات مجلس گفتم ما یک فهرست تحت عنوان «صدای ملت» برای تهران و اگر توانایی داشته باشیم، در همه شهرهای ایران منتشر خواهیم کرد.

وی گفت: من اعلام کردم که هر گروهی علاقه داشت می تواند نام من را در لیست خود اضافه کند و از نظر من منعی وجود ندارد.

مطهری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نام من را در لیست خود قرار داده اند، افزود: من طبق قولی که دادم فهرست اصلاح‌طلبان را برای تهران اعلام می‌کنم و اینکه عده ای می گویند من میثاق‌نامه ای را امضا کرده‌ام و تعهد داده‌ام که تنها در لیست اصلاح طلبان باشم، صحیح نیست. بنده میثاق‌نامه ای را با اصلاح‌طلبان امضا نکرده ام.

نماینده مردم تهران  تصریح کرد: فرمی که من پر کردم یک سری اطلاعات شخصی بود و آخر آن نوشته شده بود که تعهد می کنم اگر به مجلس راه پیدا کرم فقط در فراکسیون اصلاح‌طلبان باشم که بنده گفتم این بند را قبول ندارم زیرا فرد مستقلی هستم و آنها نیز قبول کردند و گفتند که این مسئله درباره شما ایراد ندارد.

وی ادامه داد: من در آن فرم نوشتم که غیر از بند ۴ سایر بندها را قبول دارم و به آنها متعهد می شوم. بنابراین امروز هر کسی دوست داشت می تواند اسم من را در لیست خود قرار دهد و هر کسی هم نخواست قرار ندهد. همانطور که اصولگرایان نام بنده را در فهرست خود اضافه نکردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی