بازدید 3696
مهدی وکیل‌پور در نشست خبری خبرگزاری تسنیم:

مطالبه آمارهای شفاف از وظایف مجلس است.

کد خبر: ۵۶۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 15 February 2016
نشست خبری دولت محرمانه، نادیده گرفته شدن مستضعفین
مهدی وکیل‌پور گفت: مطالبات حقیقی ما برای جوانان حل مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان است.
مجلس دهم باید دولت را ملزم به ارائه آمارهای شفاف کند/ دولت ایرباس و پژو را از بیکاری نجات داد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مهدی وکیل‌پور در نشست خبری که عصر امروز (دوشنبه) در خبرگزاری تسنیم برگزار شد اظهار داشت: در لیست ائتلاف اصولگرایان جمعی از جوانان را انتخاب کردند تا شعارهای ائتلاف را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه تمام شعارها متناسب با نیازهای جوانان است، گفت: در انتخابات گذشته مطالباتی جعلی برای جوان‌ها درست می‌کردند و بعد آن مطالبات را نمایندگی می‌کردند.

وکیل‌پور خاطرنشان کرد: مطالبات حقیقی ما برای جوانان حل مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان است، این مطالبات نیازهای اساسی جوانان ما است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: در هر خانواده‌ای دغدغه والدین تهیه شغل برای جوانان است و کاملاً می‌بینیم که موضوع اشتغال دغدغه اساسی خانواده‌ها است.

وکیل‌پور در خصوص بحث وکیل‌الدوله‌ها در مجلس گفت: مردم توقع دارند نمایندگان از مسئولان دولتی مطالبات آنها را پیگیری کنند و نقش نظارتی خود را ایفا کنند و نماینده باید به‌واقع نماینده مردم باشد تا بتواند مشکلات را پیگیری کند و در برابر کم‌کاری‌های برخی مسئولان سکوت نکند.

وی با توجه به بحث توجه و حمایت از مستضعفان گفت: متأسفانه یک‌سری ادبیات نسبت به مستضعفین به کار گرفته می‌شود که شایسته این قشر که جمعیت بالایی هستند، نیست که این نشان از فاصله طبقاتی بین مسئولان و قشر متوسط جامعه را دارد، به‌طور مثال در بحث مسکن مهر کسانی که با امید در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند تا خانه‌دار شوند امروز تکلیفشان مشخص نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی