بازدید 3338

اولویتهای مهم مجلس دهم

رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات گفت: پرداختن به اقتصاد و معیشت و پررنگ کردن گفتمان مقاومت از اولویتهای مهم مجلس دهم است.
کد خبر: ۵۶۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 13 February 2016
رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات گفت: پرداختن به اقتصاد و معیشت و پررنگ کردن گفتمان مقاومت از اولویتهای مهم مجلس دهم است.

مهدی وکیل پور رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات و کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به به لزوم توجه به وضعیت امنیت اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص منطقه و حضور جریان‌های تکفیری، یکی از موضوعات مهم برای ما بحث "امنیت" است؛ لذا مجلس آینده باید در حوزه منطقه‌ و بین‌الملل به موضوعات اساسی از جمله امنیت و پرداختن به گفتمان مقاومت و پررنگ کردن این گفتمان توجه اساسی داشته باشد و این موضوعات را در اولویت‌های خود قرار دهد.

وی افزود: در داخل کشور نیز اشتغال، بیکاری و رکود از موضوعات اساسی است؛ بنابراین پرداختن به اقتصاد و معیشت از ضروریات اساسی است و باید طرح‌های مناسبی در این زمینه ارائه شود که بتواند اقتصاد و معیشت را تسهیل کند.

رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات تأکید کرد: مجلس آینده باید از زاویه نظارتی به موضوع اقتصاد توجه بیشتری داشته باشد.

وکیل‌پور در خصوص فواید لیستی رأی دادن مردم در کلان شهرها گفت: یکی از علل و فواید لزوم لیستی رأی دادن این است که مقام معظم رهبری در بیانات ارزشمند خود اشاره کرده و فرمودند که وقتی ما به لیست‌ها نگاه‌ می‌کنیم، شاید افراد ناشناخته در لیست باشند، ولی به دلیل اینکه تهیه کنندگان لیست، افراد متدین، مورد وثوق و قابل اطمینان هستند، لذا من نیز به آنها اطمینان می‌کنم و به لیست 30 نفره‌ای که افراد متدین و انقلابی تهیه کرده‌اند، رأی می‌دهم.

وی گفت: از بُعد دیگر به دلیل اینکه در کلان شهرهای بزرگ گفتمان سازی دارای اهمیت است، اگر یک لیست برنامه معینی را برای مجلس آینده داشته باشند، بهتر می‌توان به آنها اعتماد کرد؛، به طور مثال اگر لیست اصول‌گرایان برنامه مشخصی را برای مجلس آینده داشته باشد و به اقتصاد و معیشت مردم به عنوان موضوع محوری خود مطرح کند، این لیست می‌تواند گفتمان و برنامه خود را تبیین کند.

رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات ادامه داد: در مورد موضوعات اساسی به  صورت انفرادی اقدامی نمی‌توان انجام داد؛ ولی اگر افراد به صورت جمعی آن هم در لیست‌ها، برنامه‌های لازم برای کشور را دنبال و اجرایی کنند، مردم نیز به لیستی که برنامه دارد، راحت‌تر رأی می‌دهند.

وکیل‌پور تأکید کرد: زمانیکه تعداد نفرات مختلف در مجلس موضوعی را به صورت مشترک مطرح و دنبال کنند، تحقق آن برنامه آسان‌تر اتفاق خواهد افتاد و مردم نیز اگر به لیست‌ها رأی دهند، راحت‌تر می‌تواند مطالبات خود را از افراد عضو لیست پیگیری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر