بازدید 5720

هشدار پلیس به کاندیداهای انتخاباتی

کد خبر: ۵۶۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 04 February 2016
سرهنگ امینی در خصوص تبلیغات پیش از موعد کاندیداها در فضای مجازی هشدار داد.

به گزارش تابناک همدان ؛ وی افزود :بر اساس قانون انتخاباتی کشور طبق ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان رسمی برای انجام تبلیغات رسمی کاندیداها در انتخابات، هشت روز پیش از برگزاری انتخابات است و تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رای ادامه دارد، تمامی نامزدهای انتخاباتی براساس قانون انتخابات کشور ملزم به رعایت این قوانین هستند.

این مقام تصریح کرد: فعالیت تبلیغی کاندیدا ها در فضای مجازی، مصداق تبلیغات زود هنگام است و داوطلبان نمایندگی که مصمم هستند رسالت سنگین قانون گذاری و نظارت را از سوی مردم بپذیرند، باید در مرحله نخست خود بر مبنای قانون عمل کنند.

سرهنگ امینی گفت: البته نکات قابل تامل اینست که بسیاری از این کاندیداها شخصا حضور ندارند بلکه مشاوران رسانه ای و تبلیغاتی آنها با تشکیل شبکه ها، کانال ها و گروه های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند.

بر همین مبنا و با توجه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در سال جاری اشراف اطلاعاتی در حوزه فضای مجازی اهمیت بسیاری بر مدیریت این فضا در عرصه انتخابات دارد.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان گفت: پلیس فتا تمام فعالیت های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و طرفداران آنها را در فضای سایبری رصد می کند، و گزارش تخلفات انتخاباتی به مراجع ذیصلاح جهت تصمیم گیری ارائه می گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست