بازدید 14860

نسخه انتخاباتی زیباکلام با توجه به ردصلاحیتها

صادق زیباکلام استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب، نسخه‌ای برای انتخابات پیش رو با توجه به ردصلاحیت‌ها ارائه کرد.
کد خبر: ۵۶۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 22 January 2016
صادق زیباکلام استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب، نسخه‌ای برای انتخابات پیش رو با توجه به ردصلاحیت‌ها ارائه کرد.

زیباکلام در گفت‌وگو با «فرارو» گفت: از زمانی که مسئله ردصلاحیت‌ها مطرح شده خیلی‌ها در فضای مجازی صحبت از تحریم انتخابات می‌کنند و استدلال آنها هم این است که در حوزه انتخابیه خود حتی یک نامزد همسو ندارند که به او رای دهند.

وی ادامه داد: رهبری اصلاح‌طلبان باید محکم از مردم و طرفداران اصلاحات بخواهد که با تمام وجود در انتخابات شرکت کنند چون اگرچه نامزدهای اصلاح‌طلب رد شده‌اند اما نباید فراموش کرد که یک‌سری افراد معمولی هم ثبت‌نام کرده‌اند که می‌توان از میان اینها کسانی را پیدا کرد که تحصیلات و تجربه اداری خوبی دارند و افراد معقولی هم هستند؛ لذا رهبری اصلاح‌طلبان باید از مردم بخواهد که در حوزه‌های مختلف به اینها رای بدهند.

این استاد دانشگاه افزود: من معتقدم اگرچه اینها اصلاح‌طلب نیستند اما اصلاح‌طلبی همچنان زنده است و رشد کرده است و اتفاقا این افراد که تابلو و شناسنامه اصلاح‌طلبی ندارند، ظرفیت این را دارند که بعدها اصلاح‌طلب بشوند.

زیباکلام ابراز عقیده کرد: اگر در انتخابات شرکت نکنیم، همچون دوره هفتم، هشتم و نهم ممکن است افرادی تندرو با 5 درصد مجموع آرا به مجلس راه یابند. این تجربه غلط را چند بار می‌خواهیم تکرار کنیم و راه را برای چهره‌های افراطی باز کنیم که وارد مجلس شوند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل