بازدید 13124

راه برای قیام‌های مردمی علیه آل سعود باز شد

کد خبر: ۵۵۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 02 January 2016
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:‌ آل‌سعود اشتباه و جنایت بزرگی مرتکب شده است و اگر دولت‌ها هم عزت مسلمانی داشته باشند باید دست به قطع روابط دیپلماتیک با عربستان بزنند.

آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اعدام شیخ نمر روحانی برجسته شیعیان در این کشور، این اقدام را نشانه‌ای از فاسد بودن رژیم آل‌سعود دانست و گفت:‌ مدیریت رژیم آل سعود متاسفانه در دست افرادی است که بسیار نپخته و خام هستند.

وی افزود:‌ اینها هم در بحرین و هم در یمن جنابات بسیاری را مرتکب شدند وهیچ عاقلی مرتکب این اشتباهات نمی‌شود. آنها اگر مزدور اسرائیل هستند باید بدانند که مزدوری هم حدی دارد. اینکه صدها موشک و هزاران بمب را بر سر مسلمانان بی‌گناه میریزند هیچ عقلی آن قبول نمی‌کند و اکنون بدون توجه به احساسات افکار عمومی شیخ نمر را اعدام می‌کند و بجاست که همه ملت‌های مسلمان در برابر این جنایت به پا خیزند.

امام جمعه شهر تبریز با بیان این مطلب که زندانی شیخ نمر اشتباه بود چه برسد به اینکه او را اعدام کنند، افزود: آل‌سعود اشتباه و جنایت بزرگی مرتکب شده است. بر مسلمانان واجب است که این جنایت را محکوم کنند و اگر دولت‌های اسلامی هم عزت مسلمانی داشته باشند باید دست به قطع روابط دیپلماتیک با عربستان بزنند.

آیت‌الله شبستری ادامه داد:‌ عربستان با اعدام شیخ نمر راه را برای قیام‌های مردمی گسترده‌تر در این کشور باز کرده است و امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد فروپاشی این رژیم باشیم. انتظار داریم دولت‌ها مهر سکوت را بشکنند و اعتراض خود را به گوش عربستان برسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل