بازدید 7698

بیانیه ناجا برای «9دی»

نیروی انتظامی با صدور بیانیه ای، 9 دی ماه را روز «خروش غیرت دینی و تجلی ولایت مداری» ملت همیشه در صحنه دانست.
کد خبر: ۵۵۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 29 December 2015
نیروی انتظامی با صدور بیانیه ای، 9 دی ماه را روز «خروش غیرت دینی و تجلی ولایت مداری» ملت همیشه در صحنه دانست.

به گزارش ایسنا، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت روز 9 دی ماه، با صدور بیانیه ای، این روز را روز خروش «غیرت دینی» و «تجلی ولایت مداری» ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست، متن این بیانیه که سایت پلیس منتشر کرده، به شرح زیر است:

« تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و استکبار ستیزی انقلابی، دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، جهاد اقتصادی و پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف علمی و ... جلوه های زرینی از سیر تکاملی هویت انقلابی و ولایتمداری مردم شریف ایران می باشند.

و در این میان دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب و بصیرت ملت ایران ناکام گشته اند.

فتنه 88 نیز توطئه ای دیگر از دشمنان پنهان و آشکار در مصاف با انقلاب، نظام و مردم ایران بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران و خلق حماسه 9 دی نقش بر آب شد.

حماسه 9 دی و حضور میلیونی مردم ایران در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) روز "تجلّی غیرت دینی" ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله های "آگاهی " و "بصیرت" نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه 88 به شمار می رود.

9 دی روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود که فتنه گران و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند.

تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی، به زعامت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، و اهتزاز پرچم رفیع "ولایت مداری در مقابل بدخواهان و دگر اندیشان و فرصت طلبان بیگانه پرست " پیام مهم و ماندگار حماسه 9 دی است.

حضور میلیونی و زمان‌شناسانه ملت ایران در راهپیمایی 9 دی سال 1388، برای همیشه تاریخ خود را به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت حماسه 9 دی ، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران به ولایت که به حق روز "بصیرت" نام گذاری شده است، اعلام می‌دارد؛ تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمان ها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تعظیم به مقام شامخ شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه سال 88 و پاسداشت حماسه 9 دی، یاد آور می شود: در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه گوش به فرمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ایستادگی و در مسیر پیشرفت کشور و توسعه نظم و امنیت ، مجاهدانه تلاش خواهد کرد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر