بازدید 6816
جستجو برای یافتن خدمه ادامه دارد؛

لنج باری در مسیر هندیجان - دبی غرق شد

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ گفت: امداد رسانی به خدمه یک فروند شناور باری در حوالی جزیره خارگ انجام شد.
کد خبر: ۵۵۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 29 December 2015
رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ گفت: امداد رسانی به خدمه یک فروند شناور باری در حوالی جزیره خارگ انجام شد.

بهمن نکیسا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در تماس رادیویی که امروز از طرف شناورهای عبوری در منطقه با مرکز فرعی تجسس و نجات دریایی خارگ مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی برای یک فروند شناور وصول شد، عملیات امداد و نجات انجام شد.

لنج باری در مسیر هندیجان - دبی غرق شد

وی ادامه داد: با وصول این تماس، ضمن هماهنگی با مرکز اصلی تجسس و نجات دریایی بوشهر، شناور ناجی ۹ حاضر در بندرخارگ سریعاً به محل سانحه اعزام شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ اضافه کرد: پس از انجام عملیات تجسس و نجات که با هماهنگی و همکاری دیگر یگان‌های دریایی مستقر در منطقه از جمله یگان‌های شناوری نیروی دریایی سپاه پاسداران و همچنین عملیات دریایی شرکت نفت فلات قاره صورت گرفت، خوشبختانه ۵ نفر از خدمه شناور نجات یافتند.

وی افزود: شناور یاد شده از نوع موتورلنج باری و به شماره ثبت ۱۱۵۴۱ بندرعباس بود که از مبداء هندیجان در استان خوزستان به سمت دبی در حرکت بوده است.

نکیسا بیان کرد: متاسفانه به‌دلیل شدت و سرعت آتش سوزی موتور لنج مورد نظر با توجه به ساختار چوبی بودن آن به کلی طعمه حریق شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ گفت: موتورلنج یاد شده دارای ۶ نفر خدمه بوده که تا این لحظه تلاش‌ها برای یافتن یک نفر یگر از خدمه مفقودی در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها