بازدید 5638
موحدی کرمانی در دیدار با اعضای حزب عدالت و توسعه،

رونمایی از ابعاد تازه و دغدغه اصلی ائتلاف اصولگرایان

امروز رئیس و اعضای شورای مرکزی و برخی دیگر از اعضای شورای مرکزی حزب عدالت و توسعه در محل دفتر آیت الله موحدی کرمانی برای رایزنی های انتخاباتی حضور یافتند. در این دیدار آیت الله موحدی کرمانی توصیه هایی مبنی بر وحدت و تعامل در چارچوب ائتلاف اصولگرایان مطرح کردند و در ادامه خبر تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان را نیز تایید کردند.
کد خبر: ۵۵۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 21 December 2015

با نزدیک شدن به روزهای برگزاری انتخابات در اسفندماه تب و تاب احزاب و گروه های سیاسی در کشور نیز شدت پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در همین رابطه امروز رئیس و اعضای شورای مرکزی، مسئول دفترسیاسی و بعضی از اعضای شورای مرکزی و مسئولین ستاد انتخاباتی حزب عدالت و توسعه ایران اسلامی در محل دفتر آیت الله موحدی کرمانی برای رایزنی های انتخاباتی حضور یافتند.

بنا بر این گزارش، امیر علی امیری رئیس شورای مرکزی حزب عدالت و توسعه و همچنین پیرایی معاون سیاسی این حزب به همراه چند تن دیگر از اعضای شورای مرکزی این حزب از جمله مسئولین ستاد انتخاباتی حزب در دفتر آیت الله موحدی کرمانی گرده هم آمدند و گزارش هایی را درباره فعالیت های انتخاباتی این حزب و تلاش هایی را که برای وحدت اصولگرایان در روزهای اخیر انجام داده اند را بیان کردند.

در این جلسه پس از گزارش رئیس شورای مرکزی حزب، آیت الله موحدی کرمانی نیز توصیه هایی مبنی بر وحدت و تعامل در چارچوب ائتلاف اصولگرایان مطرح کردند و در ادامه خبر تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان را نیز تایید کردند.

آیت الله موحدی کرمانی در همین زمینه بیان کردند؛ ائتلاف انتخاباتی اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت مبارز و شخص خودشان به عنوان دبیر جامعه روحانیت مبارز شکل خواهد گرفت.

آیت الله موحدی کرمانی همچنین اعلام کرد که شخصیت هایی همچون آقایان؛ محسن رضایی، قالیباف،لاریجانی،ولایتی، حداد عادل، جلیلی و احزاب و تشکل های اصولگرا از جمله ؛ ایثارگران، رهپویان، موتلفه اسلامی، پیروان خط امام و رهبری، جبهه پایداری تاکنون در ائتلاف اصولگرایان حضور دارند.

آیت الله موحدی کرمان از حضور حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی نیز در ائتلاف اصولگرایان استقبال کردند.

ایشان همچنین در پایان این نشست با بیان نکاتی مهمترین دغدغه در انتخابات پیش رو را فراهم کردن امکان ورود دیگر احزاب و سایر شخصیت های اصولگرا در ائتلاف اصولگرایان دانستند و بر فراگیر شدن این ائتلاف تاکید ورزیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی