بازدید 46322
۲
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک باتو»؛

واکنش چهره ها به فاجعه خمینی شهر

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۵۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 09 December 2015
واکنش چهره ها به فاجعه بیمارستان خمینی شهرپیشگویی پیرزن نابینا در حمله داعش به اروپا گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر و دیگر اخبار را با کلیک بر ادامه اخبار و یا دیگر خبرها در صفحه نخست سایت ببینید.

واکنش برخی از چهره ها به فاجعه بیمارستان خمینی شهر

واکنش برخی از چهره ها به فاجعه بیمارستان خمینی شهر

ماجرای پیرزن نابینایی که حملات داعش به اروپا را پیش بینی کرد!

ماجرای پیرزن نابینایی که حملات داعش به اروپا را پیش بینی کرد!


حرکت فرهنگی جالب در پیاده روی اربعین

حرکت فرهنگی جالب در پیاده روی اربعین


78 درصد کودکان از کمبود ویتامین D3 رنج می‌برند


78 درصد کودکان از کمبود ویتامین D3 رنج می‌برند

کباب مخلوط خوشمزه با بادمجان

کباب مخلوط خوشمزه با بادمجان


تازه ترین اخبار و دیگر دانستنی ها و سرگرمی

فیلمبرداری از صحنه قتل هولناک زوج سالمند

تصاویری جدید از گلشیفته فراهانی

نشانه های بیماری در صورت

سردترین شهر زمین +عکس

آپارتمان در الهیه تهران متری چند؟ +جدول

رونمایی از پیشرفته‌ترین ناو امریکا+عکس

چند درصد خانواده‌های ایرانی مستأجرند؟

سر خوک در توالت مسلمانان دانشگاه استرالیایی +عکس

نخستین لباسی فضانوردان در جهان را اینجا ببینید

خواستگاری وسط خیابان+عکس

طبیعت زیبای برفی نهاوند+عکس

گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
وقتی که جناب وزیر بهداشت به بهانه طرح جامع سلامت حقوق جامعه پزشکی رو چند برابر میکنه در حالی که بقیه اقشار جامعه به دیل تورم قدرت خریدشون میاد پایین، بایدم اینجوری بشه، پدر این کودک در این ماجرا یه راننده تاکسیه که فکر نمیکنم بتونه معاششو رو بگذرونه در حالی که اون دکتره بی دلیل داره چند صد برابر این راننده تاکسی در میاره( در پزشکی یکی از آسانترین رشته های آکادمیکه و پول مفت گیریش در کشور ما بالاترین میزان ممکن است...)
با سلام گویا فاجعه خمینی شهر هم به راحتی و توسط وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پشت سر گذاشته شد و جناب ایشان فرمودند موضوع آن طور که رسانه ها مطرح کرده اند نبوده است!!!!؟ پس موضوع چه بوده است چرا به راحتی همه چیز را رفع و رجوع می کنید؟ این همه آدم دیده اند و شاهد بوده اند آن وقت شما می گوئید چیزی نبوده است وجالب است آرزو می فرمائید خود صدرا پزشک شود.قطعا آقای وزیر فراموش نکرده اید از این حوادث بسیار در جامعه پزشکی ما اتفاق می افتد حال گهگاه و یک به صد صدای آن بلند می شود . البته طبق معمول حمایت شما از همکارانتان برای حفظ حمیت پزشکی جالب است غیر از این هم از شما انتظار نداریم .البته همکارانتان هیچ گاه اشتباه نمی کنند !و در این مورد هم مردم طبق معمول و البته صدرای کوچک اشتباه کرده است . اگر کمی دیگر راجع این موضوع مردم ویا مطبوعات صحبت کنند بعید نیست طفل معصوم صدرا هم گناهکار شناخته و مستوجب مجازات بدانید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار