بازدید 3209

فان خال: منچستر سیتی شانس برد بیشتری در دربی دارد!

فان‌خال درباره این سوال که چه تیمی شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارد، گفت: این سوال را باید از هواداران پرسید. مهم نیست که چه تیمی شانس بیشتری برای پیروزی دارد. منچسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و طبیعی است که شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار داشته باشد
کد خبر: ۵۴۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 24 October 2015
 به گزارش تابناک ورزشی، در حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس در داربی شهر منچستر دو تیم همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی به مصاف هم می‌روند.

لوئیس فان‌خال، سرمربی شیاطین سرخ در نشست خبری قبل از بازی تاکید کرد که تیمش بازی سختی پیش رو دارد. این مربی هلندی درباره این بازی که در اولدترافورد برگزار می‌شود، گفت: این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت زیادی برخوردار است. بسیار سخت است که بتوان برنده این بازی را پیش‌بینی کرد. اصلا پیش‌بینی کردن داربی سخت است و همه چیز بستگی به شرایط بازیکنان در آن دیدار دارد.

فان‌خال درباره رونی گفت: رونی عاشق رویارویی با منچسترسیتی است. همه بازیکنانی که در سطح رونی هستند دوست دارند که چنین دیدارهای بزرگی را تجربه کنند. این دیدار نه تنها برای رونی که برای ستاره‌های بزرگ سیتی هم انگیزه خوبی برای درخشیدن و اثبات شایستگی‌هاست.

او ادامه داد: بازیکنان باید به خوبی آماده این دیدار بزرگ شوند؛ چرا که همه چیز بستگی به آنها دارد. ستاره‌های بزرگ سهم بسزایی در رقم خوردن پیروز بازی دارند. آنها باید انگیزه لازم برای درخشش را داشته باشند و در چنین دیدارهای بزرگی خود را نشان دهند.

رونی در دیدارهای رودررو برابر منچستر سیتی توانسته یازده گل به ثمر برساند و به احتمال خیلی زیاد لوئیس فان‌خال در این دیدار از او و مارتیال در خط حمله خود استفاده خواهد کرد. کاپیتان شیاطین سرخ در فصل جاری لیگ جزیره عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و از 9 بازی که به میدان رفته تنها توانسته در دیدار برابر اورتون و ساندرلند گلزنی کند.

فان‌خال درباره این سوال که چه تیمی شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارد، گفت: این سوال را باید از هواداران پرسید. مهم نیست که چه تیمی شانس بیشتری برای پیروزی دارد. منچسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و طبیعی است که شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار داشته باشد اما ما هم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پیروزی این بازی شویم.

منچسترسیتی با 21 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد. این در حالی است که منچستریونایتد با 19 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال در جایگاه سوم ایستاده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل