بازدید 3685
گفت و گو

دژاگه: تمام بازیکنان ژاپن در اروپا بازی می کنند/ تماشاگران بیایند روحیه می گیریم

اشکان دژاگه یکی از مردان ثابت و مورد اعتماد کارلوس کی روش در تمام دیدارها به شمار می رود. انصافا اشکان در زمین مسابقه با تعصب ظاهر می شود و ارسال ها و شوت هایش نیز بسیار خطرناک است. اشکان در مورد بازی روز سه شنبه با ژاپن معتقد است، تیم ملی باید از این بازی دوستانه نهایت استفاده را ببرد.
کد خبر: ۵۳۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 11 October 2015

 به گزارش تابناک ورزشی، اشکان دژاگه پیش از آغاز تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی در خصوص وضعیت این تیم پیش از دیدار مقابل ژاپن گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بچه‌ها به خوبی تمرین می‌کنند.  بازیکنانی که در لیگ قطر بودیم کمی دیرتر به تمرینات اضافه شدیم، اما اکنون وضعیت همه خوب است و دو روز تا بازی بزرگ مقابل ژاپن فرصت داریم. دیدار برابر ژاپن بازی بسیار خوبی برای ما خواهد بود، چرا که چند سال است با ژاپن بازی نکرده‌ایم. این تیم در تمام دنیا شناخته شده است و بازیکنان بزرگی دارد که رویارویی با آنها می‌تواند برای ما بسیار خوب و مفید باشد. اینکه در ورزشگاه آزادی به مصاف ژاپن می‌رویم می‌تواند بازی بسیار خوبی برای ما باشد.

دژاگه: تمام بازیکنان ژاپن در اروپا بازی می کنند
تصویری از بازی 16 مهر مقابل عمان که گرمای مسقط اشکان را کلافه کرده است.

وی ادامه داد: به نظرم بازی با ژاپن بیشتر از همه برای بازیکنان جوان مؤثر خواهد بود. بسیاری از بازیکنان ژاپن در اروپا بازی می‌کنند و عضو بهترین تیم‌های اروپایی هستند. این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد و می‌توانیم با بازی مقابل چنین تیم‌هایی به خوبی پیشرفت کنیم.
دژاگه در پاسخ به این سؤال که به نظرش کدام بازیکن ژاپن نسبت به سایر بازیکنان این تیم کلیدی‌تر است، گفت: نمی‌توان یکی از بازیکنان ژاپن را به عنوان مهره کلیدی نام برد. هر 11 بازیکن این تیم خوب هستند. من با هاسه‌به که کاپیتان تیم ملی ژاپن است، بازی کرده‌ام. شینجی کاگاوا، هوندا و سایر بازیکنان این تیم هم بازیکنان بزرگی محسوب می‌شوند. 
وی درباره حضور تماشاگران در بازی با ژاپن گفت: برای ما همیشه مهم است که تماشاگر زیادی به ورزشگاه بیاید، چون با حضور تماشاگران روحیه می‌گیریم. بازی مقابل ژاپن هم به هیچ وجه آسان نیست و تماشاگران می‌توانند با حضورشان کار را برای ما راحت‌تر کنند. درست است که این بازی دوستانه محسوب می‌شود، اما تیم ژاپن بسیار قوی است و می‌تواند بازی خوبی از آب دربیاید و ما هم با یک بازی خوب تماشاگران را خوشحال خواهیم کرد.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر