بازدید 3822

کار تیمی؛ شما در اولویت هستید

وقتی در این مورد توافق کردند که وجود یک بچه رابطه را تقویت و زوجین را به هم نزدیک تر می کند، اگر نظر ها در این مورد یکی نیست، بچه دار شدن می تواند برای رابطه ی شما به عنوان همسر خطرساز باشد.
کد خبر: ۵۳۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 19 September 2015
کار تیمی؛ شما در اولویت هستید به گزارش «تابناک با تو» به خاطر وجود یک فرزند است که دو نفر حقیقتا یک نفر می شوند. یک کارشناس روابط خانواده در مورد اینکه چگونه یک بچه میتواند رابطه ی همسرتان را با شما بهتر کند، بحث می کند.

بنا بر این گزارش، پالما جوردن دکترای روابط خانواده، در مورد اینکه چگونه یک رابطه ی همسری می تواند از طریق بچه دار شدن مستحکم تر و قدرتمندتر شود، نکاتی را در اختیار ما می گذارد؛

1-  این یک مسأله خانوادگی و امری حیاتی است که زن وشوهر تصمیم بگیرند بچه دار شوند.
وقتی در این مورد توافق کردند که وجود یک بچه رابطه را تقویت و زوجین را به هم نزدیک تر می کند، اگر نظر ها در این مورد یکی نیست، بچه دار شدن می تواند برای رابطه ی شما به عنوان همسر خطرساز باشد.

2- انتظارات واقع گرایانه داشته باشید.
از دیگر پدر و مادرها در مورد حقیقت رابطه ی بعد از بچه دار شدن بپرسید. با کودکان دیگر وقت بگذرانید تا نسبت به این مسأله که آن ها قرار است، بزرگترین مسئولیت زندگی شما باشند، آگاه شوید. همچنین بدانید هر پدر یا مادری و یا هر بچه ای متفاوت هستند. بدون توجه به مدت زمانی که در کنار کودکان می گذرانید، از اتفاقاتی که در زندگی خانوادگی خودتان می افتد، شگفت زده خواهید شد.

3- سعی کنید هر چه بیشتر ارتباط برقرار کنید.
این یک مسأله مهم است که شما در مورد توقعاتتان از خود و همینطور از یکدیگر به عنوان یک پدر یا مادر، با او صحبت کنید. اگر پدر از مادر انتظار دارد که همه ی کارهای مربوط به بچه را او انجام دهد و مادر توقع یک تقسیم وظایف نصف و نصف را دارد، پس در این صورت مشکلی وجود دارد. نسبت به اهدافتان صادق و پذیرا باشید و در مورد یک طرح منطقی که رضایت هر دوی شما را در پی داشته باشد، بحث و گفت و گو کنید.

ادامه دارد...


برای خواندن ادامه مطلب و دیگر اخبار گوناگون در این زمینه، به سایت «تابناک با تو» مراجعه کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر