بازدید 4408
۶

انتقاد دوباره محتشمیان از کواچ

کارشناس و گزارشگر با سابقه والیبال ایران یکبار دیگر از سرمربی تیم ملی والیبال انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۱۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 05 July 2015

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد محتشمیان، کارشناس و گزارشگر باسابقه والیبال ایران که در یک سال گذشته همواره به سبک کاری بوبان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال انتقاد داشته و او را گزینه مناسبی برای تیم ملی ایران نمی داند، بعد از شکست تیم ملی به روسیه در تهران، زمان را مناسب دید تا لب به انتقاد از سرمربی صرب تیم ملی بگشاید. او ابتدا در روالی خیلی منطقی شروع به انتقاد کرد و گفت: «کواچ تا مجبور نشود کاری را انجام نمی دهد. ما بازی با روسیه را باید به جوان ها و ذخیره های مان می دادیم. اگر قرار بود ببازیم باید به این بچه ها میدان می دادیم تا آنها بتوانند برای بازی های جام جهانی انگیزه داشته باشند. در این بازی دیدید که از زمانی که قائمی به زمین آمد چند امتیاز روی سرویس های خوبش گرفت و چقدر بهتر شدیم. اصلا این بازی های لیگ جهانی یک تورنمنت فرسایشی است و تیم ها 22 بازیکن لیست می دهند و سعی می کنند از همه سرمایه شان استفاده کنند و آنها را برای رقابت های مهمی چون جهانی و سهیمه المپیک آماده کنند. نه اینکه فقط با 6 تا 8 بازیکن به میدان بروند. در این صورت در روزهای سخت آینده بازیکنان اصلی با تیم ذخیره ها فاصله زیادی دارند.»

او در ادامه البته کمی تند تر شد و ادامه داد: «من به بچه های تیم ملی تبریک می گویم و به آنها می خواهم بگویم خسته نباشید چون تمام توان شان را گذاشتند اما درباره کواچ باید بگویم از همین حالا فدراسیون باید به فکر باشد و کادرش را تقویت کند تا اینکه چند وقت بعد و در تورنمنت های مهم پیش رو مجبور به تصمیمات سخت تری نشود و ناچار نباشد که... من نکات دیگری هم دارم اما حالا دیگر نمی گویم.»

محتشمیان که در غم از دست دادن برادرش عزادار است، در گزارش هایش در طول لیگ جهانی بارها علیه کواچ مصاحبه کرد و البته یکبار هم در گفت و گویی جنجالی با رسانه ها به این مربی تاخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
راست میگه
واقعا حیف والیبال ایران با چنین مربیی
اين انتقاد كه كواچ نيكت خوبي ندارد و يا بازيكن ذخيره خوب دارد ولي استفاده نمي كند كاملا انتقاد درستي است . نمي توان با 8 بازيكن اين همه بازي را با موفقيت انجام داد و بازيكنان اصلي هم كارايي خود را از دست مي دهند
به جناب محتشمیان عرض میکنم که شما در جایگاهی نیستید که بخواهید در مورد سرمربی تیم ملی والیبال نظر دهید.
شما حتی کار خودتون رو که گزارشگری هست رو هم به نحو خوبی انجام نمیدهید.
تیم ملی ما 3 ساله است
یادتون رفته یه زمانی اگر یه ست از تیمهای آسیایی می بردیم ذوق مرگ میشدیم؟؟؟؟
یکم انصاف داشته باشید
ایشالا دفعه بعد میبرنش خارج از ایران انتقادای الکیش تبدیل ب گل و بلبل میشه تنها ایراد کواچ بازی دادن عبادی پور و میرزاجانپور و نیمکت نشین کردن غفور و قائمیه
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل