بازدید 12022

هشدار ویژه آیت الله یزدی به وزیر ارشاد

بنده بالاخص به وزیر ارشاد تذکر می دهم که آقای وزیر ارشاد! به معاونت موسیقی تان تذکر بدهید که موسیقی در اسلام حرام است. شما نمی توانید موارد شبهه را تشخیص بدهید. تمسک به موارد شبهه موجب می شود آهسته آهسته مرزها را زیر پا بگذارید و به عنوان مشتبه در حرام بیافتید. تک خوانی زن بدون تردید حرام است
کد خبر: ۴۷۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ 09 February 2015
رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با توصیه به رئیس جمهور از وی خواست در موضع‌گیری‌ها و سخنان‌ خود مراقبت کند تا با موضع‌گیری‌های خاص و بیان برخی مسائل، اعتماد مردم خدشه‌دار نشود.

به گزارش «نسیم»، آیت الله محمد یزدی، رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر مقام معظم رهبری، مقامات عالیه کشور و همه کسانی که به این نظام مقدس که با خون هزاران شهید گلگون کفن آبیاری شده، علاقمند و دل بسته‌اند از آحاد مردم خواست با شرکت پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز یاد و خاطره و دستاوردهای عظیم انقلاب، امام و شهداء را گرامی بدارند.

نایب رئیس دوم مجلس خبرگان رهبری افزود: در طول سی و شش سالی که از عمر پربرکت این انقلاب عظیم و تاریخ ساز می گذرد علی رغم وجود همه مشکلات، تحمیل جنگ هشت ساله، وضع تحریم های ناجوانمردانه و مانع تراشی هایی که دشمنان و معاندان علیه این نظام و کشور اسلامی اعمال نموده اند و با وجود افزایش دو برابری جمعیت کشور و توسعه شهرها، حاکمیت ولایت فقیه و حاکمیت اسلام به خوبی توانسته است با پشت سر گذاشتن موانع و عبور از مشکلات با حمایت و همراهی مردم از قله های علم و فناوری در بسیاری از رشته های علمی بالا رفته و ان شاءالله به نقطه اوج و مطلوب خواهد رسید.

آیت الله یزدی، رئیس کمیسیون 107 و 109 قانون اساسی مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: همه مردم و ما مسؤولین موظفیم با شرکت و حضور با صلابت خویش در راهپیمایی 22 بهمن سی و ششمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی همچون گذشته از دستاوردهای این نظام، محافظت و پاسداری کنیم و در حقیقت حضور مردم تأیید و حمایت از نظام خواهد بود. حضور در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت، قدردانی از نعمت های بزرگ الهی است که در سایه این نظام به ما داده شده است.

رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با توصیه به رئیس جمهور محترم از وی خواست در موضع گیری ها و سخنانی که ایراد می کند مواظب باشد تا خدای ناکرده برای کسب رضایت بخشی از مردم ، از منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای امام راحل، زاویه پیدا نکرده و اعتمادی که مردم به ایشان کرده اند با موضع گیریهای خاص و بیان برخی مسائل، خدشه دار نگردد. وی خطاب به رئیس جمهور افزود: شما باید بدانید اعتمادی که مردم به شما کرده اند با تنفیذ مقام معظم رهبری، مشروعیت پیدا می کند. مطمئن باشید با اتخاذ چنین رویه ای بخش عمده ای از جامعه را از دست خواهید داد و خدای ناکرده آهسته آهسته محبوبیتتان آسیب می بیند.

ایشان همچنین با هشدار به برخی وزرای دولت یازدهم به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: در حوزه کاری خودتان منافع اسلام ، منافع انقلاب و منافع کشور را بر همه چیز مقدم بدارید. وقتی می گوییم منافع اسلام؛ یعنی مسلمات دینی و احکام شرعی که مراقبت از آنان وظیفه هر مسلمانی است و اگر نسبت به آنها کوتاهی ، سستی یا مخالفتی بشود مردم ما ساکت نخواهند نشست و در درجه اول مقامات روحانی و عالی و بخصوص مراجع معظم تقلید سکوت نخواهند کرد.

وی ادامه داد: بنده بالاخص به وزیر ارشاد تذکر می دهم که آقای وزیر ارشاد! به معاونت موسیقی تان تذکر بدهید که موسیقی در اسلام حرام است. شما نمی توانید موارد شبهه را تشخیص بدهید. تمسک به موارد شبهه موجب می شود آهسته آهسته مرزها را زیر پا بگذارید و به عنوان مشتبه در حرام بیافتید. تک خوانی زن بدون تردید حرام است. همه مراجع هم مخالف هستند، حتی همخوانی هایی که در بینش تک خوانی زن باشد هم حرام است. ترویج موسیقی اصولاً حرام است. متأسفانه می بینیم وزیر ارشاد هر روز یک سری جشنها برگزار می کند و هزینه هایی را بر بیت المال تحمیل می کند. آقای وزیر ارشاد! بدانید با این کارها محبوبیت خودتان را در پیش متدینین و مراجع معظم از دست خواهید داد. آقای وزیر! مراقب باشید، رانت پدرتان را از بین نبرید. اگر از رانت پدرتان به وزارت رسیده اید مراقب باشید به وظیفه خودتان عمل کنید و اگر به وظیفه تان عمل نکردید منتظر حمایت نباشید بلکه منتظر مخالفت باشید و بدانید با راهی که پیش گرفته اید فردا _ پس فردا اگر مراجع علیه شما چیزی بگویند در آینده هم نمی توانید زندگی درستی داشته باشید. من مدتهاست سکوت کرده ام.

وی همچنین افزود: من مدتها در این نظام حرفی نزده ام، اما امروز می خواهم از فرصت استفاده کنم و به شما بگویم آن مرد و زنی که حتی بچه به بغل می آید و در راهپیمایی شرکت می کند به خاطر من و شما نیست که می آید به خاطر اسلام ، نظام، انقلاب، امام، رهبری و دین است که می آید. شما خودتان را گم نکنید اگر چند روزی در موضع قدرت قرار گرفته اید مواظب باشید حریم اسلام را حفظ بکنید و بدانید اگر حکومت، پشتوانه مردمی اش را از دست بدهد اساس آن آسیب می بیند و شما در پیشگاه الهی مسئول خواهید بود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان