بازدید 5309

پوستر جشنواره برلین ، بدون خرس!

پوستر شصت‌وپنجمین جشنواره فیلم برلین بدون وجود خرس آشنای سینمادوستان، منتشر شد.
کد خبر: ۴۵۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳ 20 December 2014
پوستر شصت‌وپنجمین جشنواره فیلم برلین بدون وجود خرس آشنای سینمادوستان، منتشر شد.

به گزارش ایسنا برگزارکنندگان فستیوال بین‌المللی فیلم برلین 2015 در حالی پوستر رسمی این رویداد مهم سینمایی را منتشر کردند که روی آن اثری از نشان خرس این جشنواره به چشم نمی‌خورد.

خرس، نماد پایتخت آلمان و جشنواره فیلمی است که سالانه موج عظیمی از آثار مطرح سینمایی را از کشورهای مختلف به خود جذب می‌کند. این جشنواره به جای خرس، به سراغ تصویری آبستره از پرده لرزان سینما رفته است.

به گفته «دیتر کاسلیک» مدیر جشنواره برلین، این پرده نمادی از آن یک لحظه‌ مسحورکننده و پر از هیجان قبل از هر تجربه سینمایی است که در آن پرده‌ باز می‌شود و صفحه را نمایان می‌کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، شصت‌وپنجمین فستیوال بین‌المللی فیلم برلین از روز پنجم ماه فوریه سال ۲۰۱۵ آغاز می‌شود و تا پانزدهم همان ماه ادامه خواهد داشت. جشنواره امسال با حضور «دارن آرنوفسکی» به عنوان رئیس هیئت داوران بخش رقابتی برگزار می‌شود.

امسال هفت فیلم «45 سال» ساخته «آندرو های» (انگلیس)، «همانطور که رویا می‌دیدیم» به کارگردانی «اندراس درسن» (آلمان و فرانسه)، «سیندرلا» ساخته «کنت برانا» (آمریکا)، «آیزنشتاین در گواناجوتو» ساخته «پیتر گرینوری» (مکزیک، بلژیک و فنلاند)، «آتشفشان Ixcanul» به کارگردانی «جایرو بوستامانت» (گواتمالا و فرانسه)، «شوالیه فنجان‌ها» به کارگردانی «ترنس مالیک»، کارگردان صاحب‌نام آمریکایی و «زیر ابرهای الکتریکی» به کارگردانی «آلکسی جرمن» (روسیه، اوکراین، لهستان) به مرحله نخست نامزدی دریافت خرس طلای برلین راه یافته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل