بازدید 6257
احمدی مقدم اعلام کرد ;

کنترل 100 درصدی مرزهای شرقی کشور

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: گام های پایانی در کنترل 100 درصدی مرز شرقی کشور برداشته شده و امروز امنیت مرزها، پیام آور رفاه و آبادانی مردم منطقه گردیده است.
کد خبر: ۴۵۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵ 03 December 2014
 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: گام های پایانی در کنترل 100 درصدی مرز شرقی کشور برداشته شده و امروز امنیت مرزها، پیام آور رفاه و آبادانی مردم منطقه گردیده است.

به گزارش ایرنا ، سردار ' اسماعیل احمدی مقدم ' روز چهارشنبه در آیین گشایش طرح های عمرانی مرزبانی سیستان و بلوچستان در هنگ مرزی جکیگور افزود: واقعیت این است که علما ، نخبگان و سران طوایف و ریش سفیدان و عامه مردم با اعتقاد به جمهوری اسلامی و حق و حقانیت آن با قاطعیت تمام در مقابل اعتقادات تکفیری ها ایستاده اند.

وی تاکید کرد: نگاه اجتماعی در ایران گروهک داعش و اعتقادات تکفیری را نه تنها حمایت و پشتبانی نمی کند بلکه با قاطعیت در مقابل آن ایستاده است.

وی با اشاره به حضور خود در جلسات برخی از مسوولان کشورهای منطقه که اتفاقا حامی گروهک داعش نیز هستند، تاکید کرد: در جلسات کاری وقتی عمق رفتارهای خلاف انسانی و ضد اسلامی این گروهک در مناطق تحت سیطره خود را شرح دادیم، خود آنان نیز اعتراف کردند که داعشی ها آبروی مسلمانان را برده اند.

وی با بیان این که داعش در موصل اعلام کرده است که هر خانمی ازدواج نکرده باید در جهاد نکاح ثبت نام کند، تصریح کرد : هیچ کدام از علمای اهل سنت ایران و منطقه تفکرات تکفیری داعشی ها را قابل دفاع و مطابق شرع اسلام نمی دانند.

فرمانده ناجا در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش دشمنان در سال های گذشته در این منطقه ناکام مانده و به همین دلیل آنها با مدیریت گروه های تکفیری همانند داعش سعی می کنند با ایجاد اختلاف در کشورهای اسلامی و منطقه ، سیاست های خود را بر مردم این منطقه تحمیل و حاکم کنند.

وی با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی به جذب نیروهای بومی برای ارایه خدمات در حوزه های مختلف به ویژه در تامین امنیت و واگذاری تامین امنیت به مردم منطقه تصریح کرد: نیروی انتظامی در جذب نیروهای بومی سهمیه بندی خاص و محدودیت در جذب ندارد.

سردار احمدی مقدم با اشاره به برخی تحرکات محدود در نقاط مرزی خاطر نشان کرد: امروز حرکت های کور تروریستی دشمنان و فریب خوردگان سرویس های بیگانه محدود به نقاط مرزی شده و اینگونه اقدامات هر از گاهی ارزش نظامی ندارد و آنچه باعث می شود این حرکت ها بازتاب گسترده داشته باشد سیاست های حمایتی رسانه های استکباری است.

وی روز چهارشنبه در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان به همراه آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، علی اوسط هاشمی استاندار این استان ضمن شرکت در آیین راه اندازی طرح های عمرانی مرزبانی، با شماری از مردم و نیروهای هنگ مرزی جکیگور دیدار و گفت و گو کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم