بازدید 4114

تجمع بزرگ جامعه پزشکی در حمایت از مردم غزه

جامعه پزشکی کشور شنبه 18 مرداد ماه همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان فلسطین تهران، کشتار بی رحمانه مردم غزه را محکوم می کنند.
کد خبر: ۴۲۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳ 07 August 2014
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: جامعه پزشکی کشور شنبه 18 مرداد ماه همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان فلسطین تهران، کشتار بی رحمانه مردم غزه را محکوم می کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تجمع سپید پوشان کشور با حضور گسترده استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان نظام پزشکی،سازمان نظام پرستاری، سازمان تامین اجتماعی، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان پزشکان مسلمان بدون مرز، انجمن های علمی و صنفی جامعه پزشکی با شعار «غزه مقاوم-رژیم صهیونیستی کودک کش» به طور همزمان برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش تاکنون جمع کثیری از پزشکان و پرستاران و تیم های تخصصی و درمانی کشورمان جهت اعزام به باریکه غزه و احداث بیمارستان صحرایی در آن منطقه اعلام آمادگی کرده اند.

مقامات سیاسی و بهداشتی کشورمان نیز در تلاشند تا مشکل انتقال مجروحان غزه به ایران را رفع و راه ارسال کمک های مردمی به غزه را باز کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با انتشار بیانیه ای سکوت سازمان های بین المللی و کوتاهی در امدادرسانی به مردم غزه را مصداق نقض حقوق بشر عنوان کرده و افزوده بود: این وزارتخانه آماده تامین تجهیزات و دارو برای مجروحان و پذیرش آنان در بیمارستانهای ایران است.

ارتش رژیم صهیونیستی از یک ماه پیش مردم محاصره غزه را از زمین، آسمان و دریا زیر آتش گرفته و این حملات تاکنون بیش از 1900 شهید و صدها مجروح بر جای گذاشته که بیش از یک چهارم آن کودک هستند.

تجمع جامعه پزشکی تهران نیز در ساعت 14 شنبه 18مرداد در میدان فلسطین و با سخنرانی دکتر «حسن قاضی هاشمی»، وزیر بهداشت، درمان و آ موزش برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل