بازدید 8978
۳

بهبود فرایند باروری با توجه به دو توصیه بهداشتی

در کشور ما با توجه به مسائلی مانند افزایش سن ازدواج، عدم تمایل زوجین به فرزند‌آوری در اوایل ازدواج و برخی شرایط فیزیکی و محیطی، میزان ناباروری در مقایسه با سایر کشورها بالا رفته است
کد خبر: ۴۲۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰ 31 July 2014
در کشور ما با توجه به مسائلی مانند افزایش سن ازدواج، عدم تمایل زوجین به فرزند‌آوری در اوایل ازدواج و برخی شرایط فیزیکی و محیطی، میزان ناباروری در مقایسه با سایر کشورها بالا رفته است رعایت برخی مسائل و الگوهای صحیح زندگی می‌توانند در یک باروری سالم کمک کننده باشد.

فریبا رمضانعلی متخصص زنان و نازایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: تمام زوجین نابارور و یا حتی زوجینی که مشکل برای باروری ندارند لازم است یک سری نکات را رعایت کنند تا بتوانند کیفیت باروری بهتری داشته باشند.

اولین توصیه بهداشتی مصرف غذاهای تازه که سرشار از ویتامین است و پرهیز از مواد غذایی غنی از پروتئین است. به نظر می‌رسد مصرف زیاد سبزیجات تازه و میوه‌ها بهترین انتخاب در سبد غذایی است.

رمضانعلی در ادامه تاکید کرد: انجام ورزشهایی که در هوایی سالم انجام گیرد مثل پیاده‌روی و یا کوهنوردی نکته بهداشتی دیگری است که به زوجین اعم از نابارور به طور جدی توصیه می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
سبزیجات تازه=سبزیجاتی که با فاضلاب آبیاری می شوند
هوای تازه و سالم=؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
یه فکری به حال پارازیتها بکنید........

اتوماتیک باروری بالا میره!!!
ها این که گفتید کجاست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل