بازدید 16136

بارزانی توهماتش را با خود به گور خواهد برد

به آقاي مسعود بارزاني اعلام مي‌كنيم هر كس به خاك آذربايجان ايران چپ نگاه كند، چشمش را در مي‌آوريم.
کد خبر: ۴۱۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۹ 17 July 2014
نادر قاضي پور نماينده اروميه در مجلس شوراي اسلامي در واكنش به توهمات بارزاني در مورد تشكيل كشور كردستان كه بخشي از آذربايجان ايران نيز در آن لحاظ شده گفت: بارزاني آرزوي تحقق چنين توهماتي را با خود به گور خواهد برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عضو مجمع نمايندگان آذربايجان غربي افزود: به آقاي مسعود بارزاني اعلام مي‌كنيم هر كس به خاك آذربايجان ايران چپ نگاه كند، چشمش را در مي‌آوريم. وي افزود: آذربايجان ايران كه متشكل از كرد و سني و اقليت‌هاي مختلف است، با صميميت و آرامش در كنار هم زندگي مي‌كنند و اينكه بخشي از خاك آذربايجان ايران در قلمرو توهمات بازراني گنجانده شود، غير قابل قبول بوده و امكان‌پذير نخواهد بود.

قاضي پور با اشاره به نيات مصطفي بارزاني، پدر مسعود بارزاني خاطرنشان كرد: به پدر نرسيد به پسر نيز نخواهد رسيد. مصطفي نتوانست مسعود هم قادر به انجام اين كار نيست.

اين گزارش حاكي است در راستاي نيات تجزيه‌طلبانه مسئولين اقليم كردستان عراق چندي است طرح اسكناسهاي كردي در اين منطقه مطرح و منتشر شده است. در اين اسكناس‌ها نقشه جعلي حاوي كل آذربايجان غربي، شرق تركيه، نخجوان، شمال عراق و شرق سوريه نقش بسته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان