بازدید 16398

ساپورت و تونیک را نمی‌توان از مغازه‌ها جمع کرد

تغییرات در دختران راهنمایی به شکلی است که نمی توان تشخیص داد که این دختر ازدواج کرده یا خیر. با طرح 9 ساله آموزش و پرورش در قبال محرم سازی کارهای آنچنانی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۴۱۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ 15 July 2014
نهمین نشست دبیران ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان، دستگاه های ملی و استان ها، عصر روز گذشته در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رهبر، نایب رئیس کمیسیون اصل 90 در نهمین نشست دبیران ستاد مرکزی اظهار کرد: مدارس دخترانه ما باید محفوظ باشد. امروزه حرام خدا حلال شده و حلال خدا حرام شده است. دختران در بیرون از مدرسه با حجاب ناکافی هستند و فقط هنگام ورود به مدرسه مقنعه های خود را جلو می کشند.

وی در ادامه گفت: تغییرات در دختران راهنمایی به شکلی است که نمی توان تشخیص داد که این دختر ازدواج کرده یا خیر. با طرح 9 ساله آموزش و پرورش در قبال محرم سازی کارهای آنچنانی صورت نگرفته است. اینها نیازمند یک نظارت است و وزارت فرهنگ و ارشاد متولی نظارت بر اجرای مصوبه سال 1384 بود.

رهبر با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یک بحث سیاسی است و باید موضوع را جدی گرفت ادامه داد: تنها موسسه ای که ژورنال لباس را با تاییدیه وزارت ارشاد انجام می دهد با 67 مدل لباس ارائه داده که 16 عدد از مانتوها دکمه ندارد.

وی با انتقاد از مانتوهای بدون دکمه و بدون آستین اذعان کرد: اگر بخواهیم بررسی کنیم ساپورت و تونیک را از مغازه ها نمی توان جمع کرد زیرا در حریم خصوصی هم استفاده می شود ولی مانتو چیزی نیست که بخواهیم بگوییم در حریم خصوصی استفاده می شود 70 درصد از مانتوها در مرکز شهر آستین کوتاه و بدون دکمه هستند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: در کمیسیون فرهنگی هیچ بودجه ای برای عفاف و حجاب در نظر گرفته نشده است. بودجه از طرف دولت وارد لایحه نمی شود که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار