بازدید 17203
۲

ویژگی‌های پیتزای خوب برای یک ایتالیایی

نام پیتزا با نام ایتالیا و شهر ناپل گره خورده است هر چند که ایرانی های و یونانی ها هم در مورد تاریخچه پیتزا حرف برای گفتن دارند.
کد خبر: ۴۱۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ 27 June 2014
ایتالیایی ها هر هفته نزدیک به 56 میلیون پیتزا می خورند.

به گزارش واحد مرکزی خبر از ناپل، معروف ترین پیتزای ایتالیا مارگریتا نام دارد و به سه رنگ پرچم این کشور است. یک شهروند ایتالیایی گفت: در هفته به دفعات پیتزا می خوریم چون یک غذای ساده و مقوی و در عین حال ارزان قیمت است.

یک شهروند دیگر ایتالیایی هم تاکید کرد: در ایتالیا پیتزا پس از پاستا، محبوب ترین غذا محسوب می شود و کمتر روزی می شود که پیتزا نخوریم.

یک سرآشپز ایتالیایی نیز در زمینه ویژگی های یک پیتزای با کیفیت گفت: یک پیتزای خوب و با کیفیت باید مواد اولیه اش به ویژه پنیر موتسارلا تازه و مرغوب باشد و در تنور سنتی پخته شود. در ضمن خمیر پیتزا باید نازک باشد و مخلفات زیادی هم نداشته باشد.

نام پیتزا با نام ایتالیا و شهر ناپل گره خورده است هر چند که ایرانی های و یونانی ها هم در مورد تاریخچه پیتزا حرف برای گفتن دارند.

لوئیجی ده ماجیستریس، شهردار شهر ناپل برای نشان دادن اهمیت این غذای معروف ایتالیایی در این شهر، دستور تاسیس موزه پیتزا را صادر کرده است. شهردار ناپل به خبرنگار ما گفت: در شهر ما پیتزا به یک نماد تبدیل شده و به نوعی به تاریخ و فرهنگ و هویت ناپل برمی گردد. باید بگویم که شهر ما پایتخت پیتزای جهان است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲
برعکس پیتزای ایرانی که خمیرش به ضخامت نان بربری هست و روش هم پر از پنیر پیتزای چرب
تو ایران بعضی ها انقدر رو پیتزا خرت و پرت میریزند که آدم اشتهاش کور میشه !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر