بازدید 71400

نکونام: کاش در رختکن بودید تا ببینید چه شد

آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و راحت توپ را به گردش در می‌آوردند اما ما استرس داشتیم و شاید این مسئله به ضرر ما تمام شد.
کد خبر: ۴۱۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ 26 June 2014
کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: کار بزرگی در جام جهانی انجام دادیم و نشان دادیم که پتانسیل بالایی داریم.

به گزارش فارس، جواد نکونام پس از شکست 3 بر یک تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی و حذف از رقابت‌های جام‌جهانی اظهار داشت: به هر حال امیدی برای برد و صعود به مرحله بعد داشتیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و از مسابقات حذف شدیم از ابتدا همه فکر می‌کردند نتایج دیگری خواهیم گرفت اما نشان دادیم که توانایی و قدرت بالایی داریم، می‌توانیم امیدوار به صعود باقی بمانیم.

وی ادامه داد: نشان دادیم که تیم ایران توانایی بالایی دارد، فقط نیاز به توجه دارد. نباید تیم‌ملی کشورمان را از پیش بازنده بدانیم با پشتبانی از یک دیگر است که تیم موفق می‌شود نه اینکه افرادی بیکار باشند و فقط برخی کار کنند.

کاپیتان تیم‌ملی یادآور شد: به نظرم تیم‌ملی کار بزرگی انجام داد. همه فکر می‌کردند در بازی‌های ما دو سه گل دریافت می‌کنیم اما خداراشکر بازی‌های خوبی انجام دادیم و قدرت تیم‌ملی کشورمان را نشان دادیم. در بازی گذشته مقابل آرژانتین ناداوری اجازه نداد نتیجه بگیریم وگرنه می‌توانستیم برنده باشیم. به هر حال قسمت این بود.

نکونام در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه بازیکنان ایران در این بازی استرس داشتند در حالی که بوسنی بدون استرس وارد ایران شد و این موضوع به آنها کمک کرد گفت: صددرصد همینطور است آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و راحت توپ را به گردش در می‌آوردند اما ما استرس داشتیم و شاید این مسئله به ضرر ما تمام شد. باز بازی کردیم و این موضوع باعث شد تا گل دریافت کردیم.

وی در مورد اینکه شاید خستگی دیدار مقابل آرژانتین باعث رقم خوردن چنین نتیجه‌ای شد تاکید کرد: ما ریکاوری خوبی پس از بازی دوممان داشتیم فکر نمی‌کنم دوندگی بازیکنان هم کم بود. گل اول را که دریافت کردیم کمی شیرازه تیم از هم پاشید در ادامه می‌توانستیم به گل برسیم. دو موقعیت خوب به دست آوردیم در نیمه دوم هم با 3 نفر حمله کردیم اما در ضد حمله متاسفانه گل دوم را دریافت کردیم و کاملا همه‌چیز تمام شد.

کاپیتان تیم‌ملی در مورد اینکه آیا کی‌روش در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرده و بودن او چه کمکی به فوتبال ایران خواهد کرد گفت: کی‌روش در رختکن خداحافظی نکرد. بودن یا نبودن مربی هم به فدراسیون و وزارت برمی‌گردد اما اقدامات او ماندگار است ای کاش شما در رختکن بودید و می‌دید که چه اتفاقی رخ داد.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش احساسی شده بود گفت: من در مورد این مسئله نمی‌توانم چیزی بگویم بهتر است بازیکنان دیگر صحبت کنند.

نکونام در مورد اینکه آیا کی‌روش در رختکن بازیکنان را تحت تاثیر خود قرار داده بود گفت: شما ببینید ما 24 بازیکن بودیم اگر یک یا دو بازیکن اعتراض کنند حرف است اما واقعا ما یک تیم بودیم و هم‌اکنون هم یک تیم ناراحت است. اگر یک یا دو بازیکن معترض باشند می‌شود گفت که مربی خوب نبود اما ما یک تیم بودیم و هیچ مشکلی وجود نداشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶۵
انتشار یافته: ۲۰
از بچه های فوتبالی تشکر می کنم که هر چه داشتند رو کردند اما در دو بازی دیشب حق به حقدار رسید و جدای از هاشیه ها باید کفت هنوز ما با فوتبال جهانی خیلی فاصله داریم . قدرت بدنی ، سرعت ، تکنیک و داشتن هوش خلاقانه هر تیمی است که مربی تیم می تونه از اون یک تیم بسازه و نفرات تیم ایران هنوز بهش نرسیدند.
شما پول ييت المال راهدر داديد هيچ نتيجه اي هم نگرفتيد دفاع كردن كه هنر نيست فوتبال يعني دفاع وحمله درواقع تيم واقعي ايران همين بود كه مقابل بوسني بازي كرد متاسفانه ....
با این تعداد بازی تدارکاتی و در صمن بدنه کرم خورده فوتبال ما چیزی بیشتر از این از تیم ملی انتظار نمی رفت.
آخرش نفهمیدیم مشکل استرس تیم ازچه چیزی بود؟باصغری وکبری کردن مشکل فوتبال حل نمی شود.باید صراحتا"مشکلات را بیان کرد و چاره کار را ریشه ای حل کرد.
خسته نباشید. همینکه تلاش کردید و کیسه گل نشدید ، به ما یاد دادید که می شه با آرژانتین روبرو شد و از پیش باخته نبود کافیه. مردم به این تیم و مربی زمان داده اند. شاید برای یک تیم حذف شده افتخاری بالاتر از این نباشد که مردم کشورشان به آنها خسته نباشید بگویند.
فقط نیاز به توجه دارد!
به هر حال قسمت این بود!
آقای نکونام شما چندین سال در لالیگا بازی کردید یعنی چندین و چند بار با بازیکنان بزرگی مثل مسی ، رونالدو ، اینیستا و ژاوی و ... بازی کرده اید و قاعدتا دیگر نباید جلو بازیکنان بوسنی استرس داشته باشیئ در ضمن شما کاپیتان و بزرگتر تیم هستید و اگر کسی استرس داشته باشه باید کمکش کنید یا به مربی مشاوره بدید تا از بازیکن جایگزین استفاده کنه.
مگه شما چيزي واسه از دست دادن داشتيد؟؟؟
ما ها همیشه قدر نشناس بودیم تو تاریخ باید روز بد بیاد تا قدر خوب بفهمیم کی روش دوست دارم بخاطر باورت به تیمی که باید یکی می شد بخاطر اینکه تن به هر فشاری ندادی بخاطر مدیریتت بخاطر اینکه به ما نشون دادی ما می تونیم حتی با دست خالی ای ول
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید . بله آقای نکونام
همه عالی بودین. دستتون درد نکنه
اگه بازیکنان با افتخار شکست می خوردند غمی نیست و مردم هم درک می کنند مثل بازی با آرژآنتین ، ولی اگه تیمی بازی اصلی خودش را انجام نده اونوقت اشک ریختنها فایده ای نداره
تمت تمام شد...
برای جام ملت های اسیا برنامه ریزی کنید نکته مهمش اینه که 4 تیم اسایی جایگاههای چهارم گروه را با "اقتدار" از ان خود کردند ولی بازی اینران در مقابل ارژانتین در جهان تحسین شد.
منکه از تیم ملی خیلی راضی هستم. البته راه درازی تا جهانی شدن داریم. همه فکر می کنند که ورود به جام جهانی آخر کار است در صورتی که تازه کار شروع شده و بازیکنان تجربه خوبی کسب کرده اند که باید ادامه یابد.
فوتبال تيم ملي سه حالت دارد:
1- اگر ببرد مي گويند مقتدرانه بريم
2- اگرمساوي كنند مي‌گويند سرسختانه جنگيديم
3- اگر ببازند مي‌گويند جوانمردانه باختيم
تو هر سه بازي دفاعي بازي كردن, تازه اميد به صعود به مرحله بعد هم داشتين؟؟؟؟ تا اينجاش هم شانسي رفته بودين نه با لياقت!
توجيه هاي بعد از يك بازي بد
عجب ملتی هستیم ما عجب ، برای هر سهل انگاری و خرابکاری ، یه توجیه داریم
هیچ کار بزرگی انجام ندادید وقتی باختید دیگه این حرفها چیه
کدام قدرت. کدام کار بزرگ؟ چی میگید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر