بازدید 26075
۴

انصراف پیاپی بازیگران از جام جهانی

امیرحسین رستمی هم در توضیح انصرافش بیان کرد: وقتی مردم مخالف سفر ما هستند چرا باید به برزیل برویم؟ قرار بود با این کار اتحاد ایجاد کنیم، اما حالا اتحاد از بین رفته است.
کد خبر: ۴۰۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۲ 02 June 2014
پروژه «یار دوازدهم» که قرار بود ستاره‌های سینما را به جام جهانی ببرد تا حامی تیم ملی باشند، با مشکل مواجه شده است و هر روز خبر انصراف یکی از بازیگران، نقل محافل خبری می‌شود. با این حال مدیر تولید پروژه با قطعیت می‌گوید پروژه «یار دوازدهم» شکست نخورده و 25 بازیگر و 30 پیشکسوت فوتبال به برزیل اعزام خواهند شد.

به گزارش جام جم، هر چه به بازی های جام جهانی نزدیک تر می شویم، تب فوتبال گرم تر می شود و حتی حوزه های غیرورزشی را هم دربرمی گیرد.

قرار بود در قالب پروژه «یار دوازدهم» به تهیه کنندگی سید جواد هاشمی و کارگردانی محمدحسین لطیفی، برخی بازیگران سرشناس به برزیل اعزام شوند تا علاوه بر حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان، برنامه ای تولید کنند تا در شبکه نمایش خانگی پخش شود. اما از روزی که نشست خبری این پروژه با حضور تهیه کننده و کارگردان اثر و همچنین محمدرضا گلزار برگزار شد، هر روز شاهد انصراف یکی از بازیگران هستیم.

در روزهای گذشته چهره های هنری در گفت‌وگو با سایت ها و خبرگزاری های متعدد از انصراف خود سخن گفتند، نیوشا ضیغمی یکی از کسانی که از سفر به برزیل انصراف داده، گفت: با این که حضور در کنار ملی پوشان فوتبال کشورمان که در رویداد مهم جام جهانی شرکت دارند و به فکر افتخارآفرینی برای ایران عزیزمان هستند، یک افتخار محسوب می شود و هر کسی دوست دارد در این رویداد بزرگ کنار بچه های ایران باشد و بازی هایشان را از نزدیک تماشا کند، اما حس کردم وظیفه ای بزرگ تر از حضور در برزیل بر دوش من است.

بابک حمیدیان نیز درباره انصرافش چنین توضیح داد: دوست ندارم با هزینه مردمی که بسختی زندگی خود را می گذرانند به برزیل بروم.

امیرحسین رستمی هم در توضیح انصرافش بیان کرد: وقتی مردم مخالف سفر ما هستند چرا باید به برزیل برویم؟ قرار بود با این کار اتحاد ایجاد کنیم، اما حالا اتحاد از بین رفته است. من همین جا اعلام می کنم با این که در فهرست مسافران برزیل بودم، اما از این سفر انصراف می دهم.

حمید گودرزی هم عنوان کرد: برای اعزام هنرمندان هزینه ای از ما گرفته نشده، اما برای همراهان هنرمندان، هزینه ای نزدیک به ۳۸ میلیون تومان دریافت می شود. من چون همسرم همراهم نمی آید، این دعوت را نپذیرفتم.

پژمان بازغی هم گفت: با توجه به مشغله کاری که دارم از حضور در پروژه «یار دوازدهم» به کارگردانی محمدحسین لطیفی انصراف دادم و نمی توانم با آنان به برزیل بروم.

زوج رویا تیموریان و مسعود رایگان نیز درباره حضور نیافتن خود چنین اعلام کردند: از همان اول هم قرار نبود ما به این سفر برویم، چه برسد به آن که انصراف دهیم. با ما دو بار تلفنی صحبت شد. از ما دعوت شد و ما شرایط آن را پرسیدیم. اما رفتن مان را تائید نکردیم و قصد رفتن هم نداریم. نمی دانم چرا اسم ما را در فهرست کسانی که می خواهند به برزیل سفر کنند، قرار داده اند. ما به دلیل مسائل شخصی و کاری تصمیم گرفتیم به این سفر نرویم.

امین حیایی هم از جمله کسانی است که از سفر انصراف داده است. اما با این حال مدیر تولید پروژه «یار دوازدهم» معتقد است این پروژه شکست نخورده است. او به جام جم گفت: امین حیایی به دلیل حضور در یک پروژه سینمایی همزمان، به برزیل سفر نمی کند.

به گفته طایفه، نیوشا ضیغمی در آن زمان در انگلستان مشغول ایفای نقش در یک فیلم است و لاله اسکندری نیز به دلیل سفر به اسپانیا در این رویداد حضور نخواهد داشت.

مدیر تولید این پروژه با انتقاد از کسانی که اصلا اسمشان در فهرست نبوده و انصراف داده اند، گفت: با برخی دوستان قرارداد بستیم، اما نتوانستند ما را همراهی کنند. مشکل این بود که ما با آنها رفاقتی قرارداد امضا کردیم.

او ضمن خودداری از اعلام اسامی نهایی بازیگران اعزامی به دلیل برگزاری یک مسابقه پیامکی، گفت: تنها می توانم بگویم 25 بازیگر در کنار 30 فوتبالیست قدیمی و مربی فوتبال همراه عوامل تولید اثر، به برزیل اعزام می شوند.

طایفه درباره انتقاد برخی به هزینه های این پروژه گفت: این پروژه با هزینه یک سرمایه گذار کاملا خصوصی تدارک دیده شده و تنها حامی ما و ارتباطمان آقای عزیز محمدی و اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران است.

مدیر تولید پروژه «یار دوازدهم» هر گونه شکست این پروژه را منتفی دانست و گفت: اگر باور ندارید از سفارت برزیل استعلام بگیرید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۶
انتشار یافته: ۴
اول لطف کنید و بار مالیشو توضیح بدید که از کجا فراهم شده دوم میشد اینو خرج چند زوج جوان که نیازمند هزینه ازدواج هستند کنید تا دل مردم و فوتبالیستا بیشتر شاد میشد..
دوست ندارم با هزینه مردمی که بسختی زندگی خود را می گذرانند به برزیل بروم.
درود بر بابک حمیدیان
آفرین با این گرانی و سختی مردم واجب ترند
با این هزینه اگه تیم ملی از گروهش صعود نکنه اون وقت تکلیف چیه!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر