صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

عسگرپور: رتبه ایران در سینما نزول کرده است

مدیرعامل خانه سینما با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حوزه سینما بیشترین رتبه را داشت، افزود: متاسفانه امروز کره در بحث سینما رتبه پنجم را داراست و ایران به رتبه پانزدهم نزول کرده است.
کد خبر: ۴۰۳۴۵۹
| |
4842 بازدید

مدیرعامل خانه سینما با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حوزه سینما بیشترین رتبه را داشت، افزود: متاسفانه امروز کره در بحث سینما رتبه پنجم را داراست و ایران به رتبه پانزدهم نزول کرده است.

به گزارش خبرنگارمهر، محمد مهدی عسگرپور شامگاه دوشنبه در مراسم گردهمایی خانه سینما در خانه کلبادی های ساری با بیان اینکه دولت، مردم و هنرمندان سه پایه توسعه گردشگری در سینما هستند، گفت: باید برای توسعه گردشگری بر مبنای این سه پایه تلاش کرد.

وی با بیان اینکه زمینه گردشگری را ماهواره فراهم کرده، اظهارداشت: فروردین سال جاری 1.5 میلیون ایرانی به ترکیه برای گردش رفتند و این تعداد گردشگر به دلیل شبکه های ماهواره ای است.

عسگرپور اولین پارامتر در مبنای توسعه گردشگری در دنیا را استفاده از رسانه عنوان کرد و اذعان داشت: نگاه استراتژیکی در هیچ یک از دولت ها وجود نداشته است.

مدیرعامل خانه سینما خاطرنشان کرد: میانگین آمار بینندگان برنامه های تلویزیونی در سال گذشته 16 درصد بوده است.
 

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا