بازدید 5644

انصاری: مراسم امسال بدون حاشيه خواهد بود

اخلالگران هر سال براي يكي نقشه مي‌كشيدند يك سال براي سخنراني سيد حسن خميني و سال بعد براي محمود احمدي‌نژاد. با اين وجود ظاهرا امسال برگزار‌كنندگان مراسم ارتحال حضرت امام تدابير لازم براي جلوگيري از تحركات خودسر‌ها انديشيده‌اند.
کد خبر: ۴۰۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸ 26 May 2014
محمدعلي انصاري، دبير ستاد مركزي بزرگداشت ارتحال امام مي‌گويد كه امسال نگراني از بابت تحركات خودسرها ندارد و همه تدابير لازم براي برگزاري يك مراسم بدون حاشيه را آماده كرده‌اند و امسال خبري از اتفاقات حاشيه‌يي نخواهد بود. مراسم‌هاي بزرگداشت حضرت امام در سال‌هاي اخير اما با حاشيه‌هاي زيادي روبه‌رو بوده است. اخلالگران هر سال براي يكي نقشه مي‌كشيدند يك سال براي سخنراني سيد حسن خميني و سال بعد براي محمود احمدي‌نژاد. با اين وجود ظاهرا امسال برگزار‌كنندگان مراسم ارتحال حضرت امام تدابير لازم براي جلوگيري از تحركات خودسر‌ها انديشيده‌اند.

«اعتماد» در همين مورد گفت‌وگويي كوتاه با محمد علي انصاري داشته است كه متن آن در ادامه مي‌آيد.


آقاي انصاري همكاري و هماهنگي دولت يازدهم در مورد برگزاري مراسم بزرگداشت حضرت امام چگونه بوده است و فكر مي‌كنيد دولت آقاي روحاني تا به امروز تا چه اندازه در مسير آرمان‌هاي حضرت امام گام برداشته است؟

ما در گذشته شاهد هماهنگي‌هاي خوب همه دولتمردان براي برگزاري مراسم حضرت امام بوده‌ايم. در دولت تدبير و اميد انتظار ما بسيار بيشتر از همكاري صرف با ستاد بزرگداشت است اما براي اطلاع شما عرض مي‌كنم با وجود اينكه دولت هنوز تجربه كار برگزاري مراسم بزرگداشت حضرت امام را نداشتند و براي نخستين‌بار است كه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي مرتبط دولت تدبير و اميد در بزرگداشت حضرت امام شركت مي‌كنند اما احساس ما اين است كه همكاري‌ها خيلي جدي‌تر و صميمانه‌تر و همراه با واقعيات و امكانات موجود كشور است و ما هم همين انتظار را داشتيم و اميدواريم كه سطح همكاري‌ها تا روز شروع مراسم و در ادامه در سال‌هاي ديگر همانند حالا برقرار باشد. من به نوبه خود تا اينجاي كار هم از رييس‌جمهور و هم وزرا تشكر مي‌كنم.

طي ماه‌هاي گذشته شاهد فعاليت گسترده نيروهاي خودسر بوده‌ايم از آنجايي كه مراسم بزرگداشت حضرت امام در سال‌هاي گذشته با چنين حاشيه‌هايي روبه‌رو بوده است براي رخ ندادن چنين اتفاقاتي در مراسم امسال چه تدابيري انديشيده شده است؟

در مراسم امسال ما مطمئن هستيم هيچ‌كس حركتي برخلاف برنامه‌هاي عمومي مراسم انجام نخواهد داد. نه به لحاظ اينكه ما انگيزه‌يي در وجود طيف‌ها و گروه‌ها احساس كنيم كه بخواهند مراسم را تحت تاثير قرار بدهند و هم نه از نقطه‌نظر برنامه‌ريزي‌هاي ما. با هماهنگي‌هايي كه ما با سپاه پاسداران، نيروي انتظامي و جمعيت برگزار‌كننده انتظامات مراسم داشتيم همه تدابير لازم را براي برگزاري مراسم آرام و بدون حاشيه فراهم كرده‌ايم و هيچ نگراني نداريم و ان‌شاء‌الله حادثه و حاشيه‌يي هم به وقوع نخواهد پيوست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل