بازدید 6503

شرط پروشنکو برای مذاکره با روسیه

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اوکراین که طبق نتایج نظرسنجی‌ها پیشتاز انتخابات این کشور است گفته حاضر است با روسیه مذاکره کند.
کد خبر: ۴۰۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۷ 26 May 2014
نامزد انتخابات ریاست جمهوری اوکراین که طبق نتایج نظرسنجی‌ها پیشتاز انتخابات این کشور است گفته حاضر است با روسیه مذاکره کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «پترو پوروشنکو»، نامزد انتخابات ریاست جمهوری اوکراین که بر اساس نتایج نظرسنجی‌ها پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری این کشور است روز یکشنبه گفت حاضر به مذاکراه با روسیه است.

طبق گزارش کی‌یف پست، چاپ اوکراین، آقای پوروشنکو گفته است حاضر است در صورت پیروزی در انتخابات با مشارکت آمریکا و اتحادیه اروپا با مسکو مذاکره کند.

طبق نظرسنجی‌های اولیه‌ای که پس از انتخابات اوکراین انجام شده پروشنکو پیروز انتخابات این کشور است.

این نظرسنجی توسط سه نهاد معتبر اوکراینی صورت گرفته و نشان می‌دهد پروشنکو رقیب اصلی خانم یولیا تیموشنکو توانسته 55.9 پیروز رقابت امروز کشور بحران زده اوکراین باشد.

همچنین گفته می‌شود تیموشنکو با اختلاف زیاد یعنی 12.9 درصد پس از پروشنکو قرار گرفته است.

انتظار می‌رود نتایج کامل و رسمی فردا دوشنبه اعلام شود.

پروشنکو در در گفتگو با شبکه "آ اردی" آلمان مبارزه با فساد و بیکاری و هدایت اوکراین به اتحادیه اروپا را از اهداف خود در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین عنوان کرده بود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دستیابی به توافق با روسیه دشوار است، همچنین گفت که بنابراین اوکراین در مسیر نزدیکی به اتحادیه اروپا باقی می ماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر