بازدید 3711

صفار هرندی: بمب اتم قدرت نمی آورد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جهان امروز بمب اتم و ... قدرت نمی آورد؛ بلکه امروز اندیشه، دانش و فناوری برآمده از دانش شاخصه اصلی قدرت است.
کد خبر: ۴۰۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷ 25 May 2014
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جهان امروز بمب اتم و ... قدرت نمی آورد؛ بلکه امروز اندیشه، دانش و فناوری برآمده از دانش شاخصه اصلی قدرت است.

به گزارش ایرنا، ˈمحمدحسین صفارهرندیˈ روز یکشنبه در گردهمایی سیاسی با حضور پاسداران سپاه استان سمنان، در حسینیه امام خمینی تیپ 12 قائم (عج) سمنان افزود: سرعت رشد علم در کشور 11 تا 13 برابر رشد علم در جهان است و فاصله ما با دیگر کشورهای صاحب علم نیز بسیار زیاد است.

وی اظهار کرد: 20 سال گذشته می گفتند اگر می خواهید با ما مذاکره کنید باید این شرط ها را بپذیرید الان می گویند مذاکره کنیم به این دلیل که قدرتمند شده ایم.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه با اشاره به تلاش مهندسان و متخصصان صنعت برق و استفاده از تکنولوژی و محصول ساخت داخل در این صنعت گفت: آن روز که احتیاج به نیروگاه داشتیم تحریم مان کردند اما اکنون که خود به این تکنولوژی و قدرت رسیده ایم می گویند که مذاکره کنیم.

هرندی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با مسلح شدن به تفکر انقلابی و اسلامی تمامی تهدیدات را از مسیر پیشرفت برمی دارد و در این مسیر هرگز به احدی باج نخواهد داد.

وی گفت: عده ای بر این گمان باطل بودند که اگر در برابر تهدیدات عقب نشینی کنیم، تهدیدات و فشارها از سر راه برداشته خواهد شد و این تفکر همان تفکری است که در ابتدای انقلاب در برابر تفکر امام خمینی (ره) شکل گرفته بود.

وی افزود: آن طرز تفکر همان تفکری بود که اوایل جنگ بنی صدر می گفت باید زمین بدهیم تا زمان بگیریم و به حرف خود صورتی تئوریک می داد تا عده ای استنباط کنند که حرفش مفهومی عمیق دارد، زمین را می دادند تا در زمانش به حریف ضربه بزنند.

هرندی گفت: متجاوز، متجاوز است و اگر از مرز جغرافیایی یک کشور خارجش نکنی به تعدی گری و تجاوز ادامه می دهد و این سخن گرانبهای امام خمینی (ره) که فرمودند ˈابتدا متجاوز را از کشور بیرون کنید، بعد مذاکره کنیدˈ بر همین اساس است.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه عنوان کرد: در 200 سال گذشته هر زمان که با کشوری وارد جنگ شدیم؛ همین که جنگ تمام شد، تکه ای از مرز جغرافیایی ایران کنده شده و کشور کوچک و کوچک تر شد.

وی گفت: در زمان جنگ تحمیلی نیز دیدیم که صدام با حماقت و بلندپروازی به دنبال تصرف تهران بود و می خواست در عرض شش روز تهران را به تصرف درآورد و حداقل سرزمین زرخیز خوزستان را جدا کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سوم خرداد را راهنمای عمل و یک مدل دانست و اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس با قدرت و زور بازوی بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و ... ورق جنگ در یک تا دو سال برگشت و سوم خرداد تبدیل شد به یک راهنمای عمل و یک مدل و به این نتیجه رسیدیم که اگر می خواهیم تهدیدات بی اثر شود؛ باید قدرتمند باشیم و تا متکی به قدرت واقعی نشویم؛ تهدیدات ادامه دارد.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه تأکید کرد: تا زمانی که ایستادگی و مقاومت کنیم نه تنها امتیاز از دست نمی دهیم؛ بلکه امتیاز هم می گیریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس