بازدید 4525

نقش دوگانه القاعده برای واشنگتن

القاعده در حال حاضردارای نقشی دوگانه است . القاعده عامل واشنگتن برای براندازی دولت اسد در سوریه است و از طرف دیگر القاعده نیروی شیطانی است که آزادی های مدنی آمریکا باید برای مبارزه با آن قربانی شود .
کد خبر: ۴۰۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷ 23 May 2014
"پل کریگ رابرتس" وزیر خزانه داری دولت ریگان در یادداشتی به انتقاد از جنگ افروزی های بی دلیل ایالات متحده در سراسر جهان پرداخت ونوشت: القاعده در حال حاضردارای نقشی دوگانه است . القاعده عامل واشنگتن برای براندازی دولت اسد در سوریه است و از طرف دیگر القاعده نیروی شیطانی است که آزادی های مدنی آمریکا باید برای مبارزه با آن قربانی شود .

به گزارش پرس تی وی، وزیر خزانه داری دولت ریگان در این یادداشت با اشاره به این که همه جنگ های ایالات متحده در خارج از مرزهای این کشور صورت گرفته عنوان کرد هیچ یک از این جنگ ها ارتباطی به مسئله امنیت ملی امریکا نداشته و حاصل آن فقط کشته شدن هزاران غیرنظامی بوده است.

وی معتقد این که مقامات امریکایی به مردم می گویند سربازان امریکایی بخاطر آنها جان خود را فدا می کنند دروغ است. آنها جان خود را از دست می دهند تا افراد و گروههای خاصی ثروتمند تر شوند.

رابرتس می نویسد آیا می دانستید که ۸۵ تا ۹۰ درصد از قربانیان جنگ غیرنظامیان هستند؟ این نتیجه تحقیقات یک تیم تحقیقاتی نه نفره است که گزارش آنها در شماره ماه ژوئن ۲۰۱۴ مجله آمریکایی بهداشت عمومی منتشر خواهد شد. . مرگ سربازانی که در میدان جنگ مبارزه می کنند بخش کوچکی از هزینه انسانی و اقتصادی جنگ است. واضح است که جنگ از جان شهروندان محافظت نمی کند. این تصور که سربازان بخاطر ما کشته می شوند غلط است. غیرنظامیان قربانیان اصلی جنگ هستند.

قدرت نامشروع دفتر رئیس جمهور ، نه تنها تهدیدی برای هر آمریکایی بلکه تهدیدی برای هر موجود زنده در سیاره زمین است . همانطور که در مقاله مذکور گزارش می دهد: " حدود ۱۷۳۰۰ سلاح های هسته ای در حال حاضر در حداقل ۹ کشور مستقر شده، که بسیاری از آنها می توانند ظرف مدت ۴۵ دقیقه شلیک و به اهداف خود برسند. "

عتقاد نومحافظه کارانه مبنی بر این که ایالات متحده کشوری استثنایی و کنار نگذاشتنی است که توسط تاریخ برای به حکومت بر کره زمین انتخاب شده است اعتقادی مملو از تکبر و غرور است که منجر به جنگ می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی