بازدید 5544

مایکل‌مان: توافقنامه ناقص با ایران امضا نمی‌کنیم

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه دور تازه مذاکرات درباره برنامه هسته ای ایران اظهار داشت گروه ۱+۵ مخالف توافقنامه ناقص و ضعیف هستند.
کد خبر: ۴۰۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲ 13 May 2014
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه دور تازه مذاکرات درباره برنامه هسته ای ایران اظهار داشت گروه ۱+۵ مخالف توافقنامه ناقص و ضعیف هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، "مایکل مان" سخنگوی "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفتگو با الشرق الوسط اعلام کرد دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب "سخت و بسیار پیچیده" خواهد بود؛ زیرا در این مرحله از مذاکرات همه مسائل مطرح شده در دوره های پیشین، بررسی خواهد شد.

به گفته این سخنگو، مجموعه کشورهای 1+5 امروز (سه شنبه) را به گفت وگوها و رایزنی‌های درونی اختصاص و مهمترین مسائلی را که قرار است در مذاکرات جاری که از روز چهارشنبه در سطح روسای سیاسی هیئت‌ها آغاز می‌شود، مورد بررسی قرار دادند.

مان همچنین تأکید کرد گروه 1+5 اجازه نمی‌دهند توافقنامه ناقصی امضا شود؛ موضع این گروه در مذاکرات این است که توافق نکردن بهتر از توافق ناقص و تا حدودی ضعیف است.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد جامعه جهانی در کاهش اختلافات دیدگاه‌های طرفین درخصوص برخی مسائل، تلاش کند تا توافقنامه نهایی و فراگیر که به مشکل پرونده هسته‌ای ایران در سال جاری پایان دهد، به امضا برسد.

گفتنی است "محمد جواد ظریف" وزیر خارجه ایران، امروز به منظور مشارکت در مذاکرات دو روزه عازم وین شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
آخرین اخبار
وب گردی