بازدید 15690

توقف صدور پروانه ساخت پمپ بنزین در کشور

مظلومی یکی از دلایل صادر نشدن پروانه ساخت جایگاه عرضه سوخت را صدور بی رویه پروانه ساخت در سالهای گذشته اعلام و تصریح کرد این روند موجب خسارت به سرمایه گذاران این بخش شده است.
کد خبر: ۳۹۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰ 09 May 2014
معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردهای وزارت نفت گفت:صدور پروانه ساخت جایگاه عرضه سوخت در کشور متوقف شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،محمدرضا مظلومی درهم اندیشی جایگاه داران بنزین و سی ان جی کشور در میاندرود افزود : حدود یکسال است که برای ساخت جایگاه عرضه سوخت بنزین و سی ان جی پروانه صادر نمی شود .

وی گفت:‌ از اردیبهشت پارسال صدور پروانه منوط به احراز شرایط لازم شده است  .

مظلومی یکی از دلایل صادر نشدن پروانه ساخت جایگاه عرضه سوخت را صدور بی رویه پروانه ساخت در سالهای گذشته اعلام و تصریح کرد این روند موجب خسارت به سرمایه گذاران این بخش شده است.

معاون بازرگانی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: به دستور مدیر عامل این شرکت  در قراردادهای سابق بازنگری می شود .

رئیس انجمن جایگاه داران کشور نیز در این نشست گفت: بسیاری از مفاد قرار داد سابق شرکت پالایش و پخش با جایگاه داران تغییر خواهد کرد .

ناصر رئیسی فرد افزود : جبران ضررهای وارد شده به مالکان جایگاه در زمان تعلل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در ارسال سوخت و همچنین ضرر تعلل در تعمیر خرابی دستگاه هوشمند از مواردیست که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی آنرا نپذیرفته است .

طالبی مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری نیز در این نشست گفت: پارسال 3 میلیارد و 808 میلیون لیتر انواع سوخت در مازندران توزیع شد .

سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر،جویبار،سیمرغ و سوادکوه هم در این نشست از آمادگی نمایندگان مجلس برای پیگیری مطالبات جایگاه داران خبرداد .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار