بازدید 3325
اولیور کان:

نگرفتن توپ طلا دلیل افت بازی ریبیری است

کد خبر: ۳۹۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ 26 April 2014
 اولیور کان دروازه بان سابق و پرآوازه تیم ملی و باشگاه بایر مونیخ آلمان معتقد است که انتخاب نشدن فرانک ریبیری به عنوان مرد سال فوتبال سال 2013 جهان تاثیر بسیار منفی بر سطح فوتبال این بازیکن گذاشته است.

به گزارش ایرنا از نشریه بیلد آلمان، اولیور کان خاطر نشان کرد: باتوجه به نمایش های خیره کننده ریبیری با بایرمونیخ که حاصلش دست آوردهای بزرگی برای این تیم در فصل گذشته بود، انتخاب نشدنش به عنوان بهترین بازیکن جهان ناامیدی بزرگی بشمار می آید، اما فرانک ریبیری باید این موضوع را به فراموشی بسپارد و حواس خود را بر روی بازی های مهم تیم متمرکز کند. 

دروازه بان سابق تیم بایرمونیخ آلمان افزود: ریبیری باید سعی کند با این مسئله کنار بیایید و فکر و حواسش را متوجه آینده تیم کند و با همکاری مناسب با سایر بازیکنان همچون فصل گذشته تیم را برای درو کردن جام های پیش رو یاری نماید و دل هواداران تیم را شاد کند.

او افزود: جایزه توپ طلایی در واقع تنها تجلیل از یک بازیکن است و ریبیری باید دیگر به این مسئله فکر نکند و منافع کلی باشگاه را در اولویت قرار دهد.

فرانک ریبیری مهاجم هلندی تیم فوتبال بایرمونیخ آلمان در فصل گذشته است که با درخشش خیره کننده نقش مهمی در موفقیت بایر مونیخ در لیگ آلمان و جام قهرمانان اروپا ایفا کرد.

افت بازی وی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل کنونی به ویژه در دیدار رفت بایرمونیخ با رئال مادرید که هفته گذشته در سانتیاگو برنئابو شهر مادرید اسپانیا برگزار شد، انتقاد برخی رسانه ها و شخصیت های فوتبالی را درپی داشت. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها