بازدید 5595

"ذخایر خونی تهران" به مرز هشدار رسید

کد خبر: ۳۸۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴ 25 March 2014
انتقال خون تهران با اعلام خبر کاهش شدید ذخایر خونی از مردم خواست تا برای اهدای خون به پایگاههای انتقال خون مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر فاطمه نادعلی رییس انتقال خون استان تهران گفت: میزان ذخایر خونی در روزهای پایانی سال ۹۲ به مرز هشدار رسید و اکنون که در روزهای ابتدایی سال ۹۳ هستیم و مردم مشغول مسافرت و دید و بازدید عید هستند میزان مراجعه برای اهدای خون نیز کاهش پیدا کرده و این مسئله ما را در تامین خون و فرآورده‌های خون مورد نیاز بیمارستان‌ها با مشکل روبه‌رو کرده است.

نادعلی تصریح کرد: انتقال خون تهران تامین کننده ۳۰ درصد نیاز بیمارستانهاست و باید روزانه پاسخگوی نیاز بیش از ۱۷۰ بیمارستان و مرکز درمانی باشد ولی این روز‌ها تامین خون مورد نیاز بیمارستان‌ها به شدت با مشکل مواجه شده است و این در حالی است که نیاز به خون و فرآورده‌های خونی نیازی همیشگی است و بیماران همچنان برای درمان به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

رییس انتقال خون تهران با بیان این مطالب گفت: از مردم شریف و نوعدوست کشور تقاضا داریم در این روزهای آغازین سال بیماران را نیز فراموش نکنند و برای اهدای خون به پایگاه‌ها مراجعه کنند چرا که ذخایر خونی خصوصا در شهر تهران به مرز هشدار رسیده است.

قابل ذکر است که آدرس مراکز فعال خون‌گیری در تهران بر روی سایت انتقال خون تهران به آدرس www. tehranbtc. ir قرار دارد و مردم شریف و نوعدوست کشور می‌توانند با ارائه اصل مدارک شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) با مراجعه به یکی از این پایگاه‌ها به این امر خداپسندانه اقدام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها