بازدید 11900

فراخوان رویا تیموریان برای امضای کمپین

این وظیفه عمومی است که جمع شوند، تا نظر سازمان‌های بزرگ مثل سازمان ملل را نیز جلب کنیم. قطعا مسئولین هم تلاش میکنند اما حمایت مردم میتواند با فشار بین المللی باعث نجات این فرزندان بشوند چرا که آنها وظیفه شان حمایت از مرزهای کشور بود.
کد خبر: ۳۸۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸ 15 March 2014
رویا تیموریان گفت: مربانان ربوده شده ایرانی، همه فرزندان ما هستند. مادران اینها، لحظه‌ای خواب به چشمشان نمی‌رود؛ کار ما برای حمایت از آنان شاید کوچک باشد اما می‌توان درکنار هم، پشت این مادران باشیم و خودمان را جای آنان بگذاریم. امضای طومار حمایت از آنان را وظیفه خود بدانیم.

به گزارش نسیم، این بازیگر در گفت‌وگویی تلفنی پیرامون سربازان ربوده شده کشور، گفت: 5 سرباز جوانمان مدتی است در اسارت به سر می‌برند؛ از این رو من بعنوان یک مادر وظیفه خود می‌دانم درخواستی کنم از مردم عزیز، که پشتیبانی خودشان را از کمپینگ حمایت از فرزندان این ملت، نشان دهند. قلبا و روحا احساسات بیشتری به این اتفاق دارم، چون خودم هم مادر هستم.

تیموریان گفت: اینها فرزندان همه ما هستند و همانطور که عزیزان زیادی را در دوران جنگ تحمیلی از دست دادیم و سر تعظیم فرود می‌آوریم به مادران شهدا و جانبازان که برای ما عزیز و محترم و بزرگ هستند، در این شرایط بحرانی نیز تقضا دارم که این حمایت را پشتوانه فرزندان در اسارت، اعلام دارند.

او همچنین در ادامه گفت: این وظیفه عمومی است که جمع شوند، تا نظر سازمان‌های بزرگ مثل سازمان ملل را نیز جلب کنیم. قطعا مسئولین هم تلاش میکنند اما حمایت مردم میتواند با فشار بین المللی باعث نجات این فرزندان بشوند چرا که آنها وظیفه شان حمایت از مرزهای کشور بود.

تیموریان گفت: مادران اینها، لحظه ای خواب به چشمشان نمیرود؛ کار ما شاید کوچک باشد اما می‌توان درکنار هم، پشت این مادران باشیم و خودمان را جای آنان بگذاریم.

این بازیگر گفت: این سایت (محل امضاء برای حمایت از سربازان اسیر شده در مرز کشور) تا روز دوشنبه باز خواهد بود تا همه حمایتشان را بریا آزادی آنان، اعلام کنند. امیدواریم کاری کنیم که این جوانان هم نوروز امسال، کنار خانواده هایشان باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها