بازدید 7121
۱

چرا کودکان فست‌فود دوست دارند؟

از دلایل گرایش کودکان به این نوع تغذیه را می‌توان تنوع رنگی و تزیینات زیبای غذاهای آماده دانست
کد خبر: ۳۸۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۳ 01 March 2014
یک کارشناس تغذیه معتقد است: عادات غذایی خانواده‌ها تاثیر مستقیم بر نوع تغذیه کودکان دارد. جلیل نباتی توضیح داد: عادات غذایی خانواده‌ها تاثیر مستقیم بر نوع تغذیه کودکان دارد، به طوری که اگر عادات نامناسب غذایی در محیط خانواده حاکم باشد، کودکان نیز با تبعیت از والدین خود تغذیه می‌کنند و به مرور زمینه را برای بروز بسیاری از بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت، فشار خون و چاقی در بزرگسالی فراهم می‌کند.

به نوشته آرمان، وی با اشاره به اهمیت بالای توجه والدین به نوع تغذیه کودکان، افزود: مصرف غذاهای سالم و مغذی مهم‌ترین عامل در حفظ سلامت کودکان است. عادات نامناسب غذایی، زمینه ساز بروز بسیاری از بیماری‌ها است.

وی با اشاره به کودکانی که علاقه زیادی به غذاهای آماده دارند، گفت: از دلایل گرایش کودکان به این نوع تغذیه را می‌توان تنوع رنگی و تزیینات زیبای غذاهای آماده دانست، بنابراین با تهیه و تزیین غذاها، ایجاد تنوع و استفاده از میوه و سبزیجات، می‌توان میل کودک را برای استفاده از غذاهای خانگی افزایش داد. کارشناس تغذیه افزود: مصرف لبنیات و گوشت قرمز با توجه به نیاز کودکان ضروری است که باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
ولی خداوکیل فست فود خوشمزه است
کلا هرچیز خوشمزه ای مضر هست مثل چیپس ,
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی