بازدید 2471

پورمحمدی: مطبوعات قانونی عمل کنند

مطبوعات هم باید قانون را رعایت کنند و دقیقاً برخورد با مطبوعات هم باید منطبق با قانون باشد.
کد خبر: ۳۸۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱ 25 February 2014
وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه مطبوعات باید قانونی عمل کنند، گفت: برخورد با مطبوعات هم باید منطبق با قانون باشد.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری کشورمان صبح امروز در حاشیه حضور رئیس قوه قضاییه در استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران درباره تشریح اهدافش از این سفر گفت: دو برنامه در این سفر دارم که یکی از آنها سرکشی به تعزیرات استان خواهد بود.

پورمحمدی درباره نظارت تعزیرات در روزهای پایانی سال گفت: ما امیدواریم فروشندگان و اصناف در این زمان انصاف را رعایت کنند و ما هم بر بازار نظارت خواهیم کرد.

وی درباره بازنگری در قانون تعزیرات نیز گفت: قانون جدید بسیار مفصل است و در آن رسیدگی به تخلف بر عهده تعزیرات بوده و رسیدگی به جرم بر عهده قوه قضاییه نهاده شده است.

وی درباره این گلایه که سازمان تعزیرات مستقیم نمی‌تواند به شکایات رسیدگی کند، گفت: شکایت در امور مربوط به تعزیرات آزاد است و هرکسی می‌تواند با شکایتش موضوع را به ما اطلاع دهد.

پورمحمدی با اشاره به این نکته که متاسفانه ما شبکه بازرسی نداریم، گفت: تلاش ما این خواهد بود که شبکه بازرسی افتخاری را تشکیل دهیم.

وی گفت: البته سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان به طور مستمر بر امور رسیدگی کرده و پرونده‌های تخلف در این زمینه را هم به ما ارسال می‌کند.

پورمحمدی با بیان اینکه ما به طور قطع شبکه افتخاری بازرسان را تشکیل خواهیم داد، گفت: به این ترتیب رسیدگی به تخلفات و کنترل بازار قوی‌تر خواهد بود.

وزیر دادگستری همچنین درباره توقیف روزنامه آسمان نیز گفت: دولت معتقد است آنچه قانون است باید رعایت شود.

پورمحمدی افزود: مطبوعات هم باید قانون را رعایت کنند و دقیقاً برخورد با مطبوعات هم باید منطبق با قانون باشد.

وی گفت: ما از این سیاست و منطق دفاع می‌کنیم و اگر همه در برابر قانون یکسان باشیم مردم در آسایش و امنیت و رضایت خاطر خواهند بود و این سیاست جدی دولت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی