بازدید 5295

پول‌سازترین‌ها به انتخاب سینما‌دارها

نتایج این نظر خواهی‌ها معیار بسیارقابل اعتمادی برای محک زدن موقعیت حرفه‌ ای بازیگران درگیشه به حساب می‌آید و به همین دلیل اهمیت خاصی دارد.
کد خبر: ۳۸۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۲ 21 February 2014
شرکت انتشاراتی کوییگلی از سال 1932 به بعد نظر‌خواهی‌های سالانه‌ای رابر اساس نظر‌های سینما‌داران و پخش‌کنندگان فیلم برگزار کرده است.

به گزارش مجله فیلم، شرکت انتشاراتی کوییگلی از سال 1932 به بعد نظر‌خواهی‌های سالانه‌ای رابر اساس نظر‌های سینما‌داران و پخش‌کنندگان فیلم برگزار کرده است که هر  یک، ده ستارۀ پول ساز سال را ازنگاه خودشان انتخاب می کنند یا به عبارتی چهره‌های را که از نظر آنها بیشترین قابلیت را برای کشاندن تماشاگران به سالن‌های سینمادارند.

نتایج این نظر خواهی‌ها معیار بسیارقابل اعتمادی برای محک زدن موقعیت حرفه‌ ای بازیگران درگیشه به حساب می‌آید و به همین دلیل اهمیت خاصی دارد.

در واقع این نظر‌خواهی ها نشان می‌دهدکه از نظر سینما داران و پخش کنندگانفیلم‌ها چه بازیگرانی بیشترین ظرفیت را برای سرمایه‌گذاری دارند.

در نظرخواهی امسال جنیفرلارنس به عنوان پولسازترین بازیگر انتخاب شد. عجیب نیست که  این بازیگر که در سال 2013 موفقیتی همه جانبه را تجربه کرده و فیلم‌های موفقی مثل مسابقه‌های هانگر: آتش گرقفتن وگوش بری آمریکایی راروی پرده داشته درمقام  اول قرارگرفته است.

ساندار بولاک، بازیگرفیلم‌های معرکه وجاذبه، دررده دوم قرار دارد و برادلی کوپر، همبازی جنیفر لارنس در گوش بری آمریکایی، مقام سوم را کسب کرده است.

رده‌های بعدی به ترتیب در اختیار تام هنکس، دنزل واشنگتن ، لئوناردو دی کاپریو، رابرت داوین جونیور، هیو جکمن، درسه رده اول قرارگرفته بودند.

رکورد این نظرخواهی‌ها در اختیار تام کروز است که تاکنون هفت بار دررده اول نظرخواهی‌های سالانه قرارگرفته است. بینگ کرازبی، برت رینولدر، کلییت ایستوود وتام هنکس نیز هر یک بار پنج بارانتخاب در رده اول رکورد‌های بعدی هستند.

جالب اینجاست که از این میان برت رینولدز وبینگ کرازبی پنج سال پیاپی نفر اول نظرخواهی‌ها شده اند. رکورد قرار گرفتن در ده رده اول هم درا ختیار جان وین فقیداست با 25 بارانتخاب درده رده اول. کلینت ایستوود وتام کروز( هر دو با بیست انتخاب) رکورد‌های بعدی هستند.

شرکت کوییگلی نظرخواهی دیگری را هم به روال سا‌ل‌های اخیر برای انتخاب «ستاره‌های آینده» برپاکرده و امسال ایمی آدامز و جیمز فرانکو چهره‌های برگزیده این نظرخواهی اعلام شده‌اند.

جالب این جاست که سال پیش جنیفر لارنس درنظرخواهی‌های این مقوله در رده اول قرار گرفته بود واین اولین بار در تاریخ این نظرخواهی هاست که بازیگری موفق می شود ظرف یک سال از رده اول " ستاره‌های آینده " به رده اول " پول ‌سازترین‌ها" صعودکند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی