بازدید 3287

بهره‌مندی همه کشاورزان از بیمه‌های اجتماعی

با برداشته شدن سقف سنی مردان بالای 55 سال و زنان بالای 50 سال روستایی و عشایری می‌توانند به عضویت این صندوق درآمده و از مزایای آن بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۳۸۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸ 20 February 2014
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: کشاورزان ساکن شهرها می‌توانند در همه بخشهای کشاورزی و دامداری برای بیمه کردن خود و خانواده‌هایشان اقدام کنند.

حسن کلانتری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: باتوجه به جمعیت 14 میلیون نفری روستائیان کشور اقدامات مقتضی به منظور آشنایی آنها با بیمه‌های اجتماعی این صندوق تا حدودی زیادی صورت گرفته که با همکاری سایر نهادها رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی این امر و با تمهیدات اندیشیده‌ شده به منظور جذب این افراد امیدواریم شاهد پوشش کامل این جمعیت در زیر چتر حمایتی بیمه‌های اجتماعی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حذف سقف سنی برای عضویت در بیمه‌‌های اجتماعی روستاییان و عشایر تصریح کرد: با برداشته شدن سقف سنی مردان بالای 55 سال و زنان بالای 50 سال روستایی و عشایری می‌توانند به عضویت این صندوق درآمده و از مزایای آن بهره‌مند شدند.
 
مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستائیان و عشایر کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر روستائیان با سن بالا به طور معمول از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند هستند که علاوه بر آنها کشاورزان ساکن شهرها نیز می‌توانند در تمامی بخش‌های کشاورزی و دامداری برای بیمه کردن خود و خانواده‌هایشان اقدام کنند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل