بازدید 2513

ایران در جمع16تیم برتر جام‌جهانی شمشیربازی

کد خبر: ۳۷۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵ 16 February 2014
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر نخستین دیدار خود در بخش تیمی مسابقات جام جهانی ایتالیا را با پیروزی برابر لهستان به پایان رساند و به جمع شانزده کشور برتر مسابقات راه یافت.

به گزارش مهر، دیدارهای تیمی مسابقات جام جهانی ایتالیا در اسلحه سابر امروز یکشنبه در شهر پادووا و با حضور 30 کشور آغاز شد. لهستان، تیم سیزدهم رنکینگ جهانی نخستین حریف تیم ایران در این بخش از مسابقات بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند با نتیجه 45 بر 40 به پیروزی دست یابند.

تیم ملی شمشیربازی اسحه سابر با کسب این پیروزی به جمع 16 کشور برتر مسابقات راه یافت. این تیم در این مرحله از مسابقات به مصاف ایتالیای میزبان خواهد رفت که نایب قهرمانی المپیک را در اختیار دارد.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی موفق به شکست لهستان شد که در رده‌بندی جهانی پائین‌تر از لهستان و در جایگاه نوزدهم قرار دارد ضمن اینکه در مسابقات جام جهانی اسپانیا نیز مغلوب این تیم شده بود.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا امروز با تعیین تیم‌های برتر به پایان می‌رسد. دیدارهای انفرادی این مسابقات طی دو روز پیگیری شد که طی آن علی پاکدامن در رده 38 قرار گرفت. محمد رهبری 59 شد و مجتبی عابدینی و محمد فتوحی هم به ترتیب در رده‌های 62 و 87 قرار گرفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی