بازدید 40792

«باراک اوباما» جایگزین «محمود احمدی نژاد» شد

ماجرا از آنجا آغاز شد‌ که یک منبع نزدیک به باراک اوباما گفته که وی و جان کری، وزیر خارجه آمریکا از تلاش‌های صهیونیست‌ها در کنگره که توسط اسرائیل هدایت می‌شود ناخشودند. این مقام آگاه ‌گفته است، ‌این دو‌ همچنین ‌از انتقاد‌ صهیونیست‌ها از دولت دمکرات اوباما خسته و دلزده شده‌اند.
کد خبر: ۳۷۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸ 24 January 2014
«باراک اوباما» جایگزین «محمود احمدی نژاد» شدجدال لفظی صهیونیست‌های افراطی در درون و بیرون ‌از سرزمین‌های اشغالی با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا و جان کری وزیر خارجه این کشور، باعث شده ‌که آنان اتهاماتی را که تا کنون به محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران می‌زدند، به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه‌اش بزنند تا بیش از پیش مشخص شود که استفاده ابزاری صهیونیست‌ها از حادثه یا افسانه هولوکاست، علیه هر کسی امکان پذیر است.

به گزارش «تابناک»، ماجرا از آنجا آغاز شد‌ که یک منبع نزدیک به باراک اوباما گفته که وی و جان کری، وزیر خارجه آمریکا از تلاش‌های صهیونیست‌ها در کنگره که از سوی اسرائیل هدایت می‌شود ناخشودند.

این مقام آگاه همچنین گفته است، این دو‌ ‌از انتقادات صهیونیست‌ها از دولت دمکرات اوباما خسته و دلزده شده‌اند.

در این باره شخصیت‌های صهیونیستی می‌گویند، اگر این سخنان حقیقت داشته باشد، باراک اوباما و جان کری در صف کسانی قرار گرفته‌اند که معتقدند لابی صهیونیستی کنترل کنگره آمریکا را در اختیار دارد؛ کنترلی که پیشتر بنا بر ‌ایده صهیون نیز به آن اشاره شده است.

در واکنش به اظهار ناراحتی‌ها‌ی این دو مقام آمریکایی از انتقادات صهیونیست‌ها، «مارک لانگفن» رئیس مؤسسه آمریکا برای اسرائیلی امن، هشدار داد که‌ ممکن است طرح‌های جان کری برای خاورمیانه به ایجاد هولوکاست دومی علیه یهودیان منجر شود.

وی در این باره گفت که پس از بیست و هفت سال مطالعه در حوزه مطالعات جنگ عمیقا بر این باورم که باراک اوباما در حال ایجاد دومین هولوکاست علیه یهودیان است و آمریکایی‌ها باید بدانند که نابودی دولت یهودی برای امنیت ملی آنان نیز بسیار خطرناک است.

اتهامات وارده بر باراک اوباما علیه دولت صهیونیستی، در حالی است که بار‌ها وی به صراحت تأکید کرده ‌که امنیت دولت صهیونیستی، امنیت آمریکاست و او هر کجا که امکان آن بوده، ‌بر تعهد دولتش برای تضمین امنیت دولت صهیونیستی تأکید کرده است. در واقع یک انتقاد ثابت نشده کوچک از لابی صهیونیستی از سوی اوباما، باعث شده ‌که آنان از حربه همیشگی خود یعنی هولوکاست برای مظلوم نمایی خویش بهره گیرند. گویا‌ هر چه بیشتر آنان مجبور شوند از این حربه استفاده کنند، بیشتر هم افکار عمومی جهانی بر سوء استفاده آنان از این حربه پی خواهند برد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران نیز همواره به دلیل پرسیدن دو پرسش اساسی مورد غضب صهیونیست‌ها بود و آنان وی را متهم می‌کردند که به دنبال ایجاد هولوکاست دومی علیه یهودیان است؛ اما دو سؤال رئیس جمهور سابق ایران روشن بود: چرا اجازه تحقیق در مورد هولوکاست داده نمی‌شود؟ به فرض وقوع هولوکاست در اروپا، چرا باید سرزمینی در آسیا برای جبران‌ اشغال شود؟
 
تا کنون هیچ مقام آمریکایی یا صهیونیستی پاسخی قانع کننده به این دو پرسش نداده‌ و صرفا پرسشگر این پرسش‌ها را متهم به یهود‌ستیزی کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۲۹
پس اسمشم بذاره محمود اوباما!!!!!!!!!!
زیاد در گذشته نمانید. کمی به فکر آینده باشیم. هولوکاست راست یا دروغ مربوط به 70 سال پیشه. کمی به فکر کشور خودمان باشیم. چرا ایران باید آش داغ تر از آش بشه ؟ به ما چه ربطی داره ؟ ما هم میدانیم هولوکاست وجود داشته ولی قرار نیست پاسخ تاریخ در مورد هولوکاست توسط کشوری داده بشه که خودش بزرگترین قربانی جنگ شیمیایی همچنان بدنبال پاسخ جنایات صدام ملعون و حامیانش داره این در و آن در میزنه !
هولوکاست برای ما ایرانی ها که در بدترین تحریم ها بسر میبریم نون و آب نمیشه .
الان که در سوریه و میانمار و کشورهای آفریقایی صدها هولوکاست وجود دارد
دلت خوشه!!!
هولوکاست وجود داشته و واقعا وجود داشته اما نه به شدت 6 میلیون کشته !!
اما در شرایط حساس کنونی که گرگهای گرسنه جهانی منتظر کوچکترین بهانه برای جنایات جدید هستند نباید ایران به این قضیه ورود کنه.
جنگ زرگری بین صهیون و یک Nigga !
رژیم صیهونیستی برای آمریکا مثل یه دندونه کرم خورده هست هر چه زودتر اونو بکنه و دور بندازه به نفعشه.
اسراییلی ها دارن مثل مگس با اون ویز ویز حرص آور مزاحم دیگران میشن.
دم احمدی نژاد گرم!
مرد بود!
اونا هم جریان انحرافی دارن ؟
لطفا کمتر از احمدی نژاد بگین.به اندازه کافی درد و رنح داریم.اسمش ما را به یاد هشت سال فرصت سوزی وهشت سال به باد دادن منابع وهشت سال به بازی گرفتن احساسات پاک مردمی و.... می اندازد.از تدبیر و امید و اعتدال سخن بگویید.دیگر خسته شده ایم بخدا...
اوباما : اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف بشه . هولوکاست نمنه ؟!!
چه ربطي داره آخه محمود و باراك.شما خوشتون مياد
چقدر عالیه که در آمریکا دولت اوباما با زیاده طلبی های اسرائیل مخالف هست.
سوال من از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی این است که نمایندگان مجلس بیشتر از جزئیات توافقنامه ژنو خبر دارند یا سران فاسد رژیم صهیونستی؟
چرا ما باید اخبار توافقنامه را از رادیوهای بیگانه ، از رژیم پلید صهیونستی و ماهوارها دریافت کنیم ؟ چرا نباید از زبان مسئولین محترم کشور اخبار را دریافت نکنیم؟
با این روند اکثیریت این نمایندگان در مجلس بعدی نیستند ؟
چرا اجازه تحقیق در مورد هولوکاست داده نمی شود؟
احمدی نژاد رفته است تا سو استفاده ها تمام شود
آیا باید بگیم
اوباما مچکریم؟؟
لابد میخوان ترورش کنند مثل کندی و ...
مرگ بر اسراییل.
باراک اوباما حقوق دانه ... حرف مفت نمی زنه و تصمیم مفت نمی گیره!
احمدی نژاد به هر حال این فرضیه رو مطرح کرد .
خدا اوباما و كري و اسرائيل را نابود كنه
عجب پس احمدی نژاد حرف بدی نزده بود !!!ای کاش کمی انصاف میداشتید و آن هنگام که وی این سوالها را طرح میکرد انطور ناجوانمردانه به او نمیتاختید
خداییش فحشی بالاتر از این نبود به این بدبخت بدهید!
آن مرد اسرائیل ستیز و دوست داشتنی رفته است
منبع اگاه روزنامه .... نبود؟
دعوای زرگری.....!!!
درود بر احمدی نژاد ضد صهیونیست که اسمش هم لرزه بر اندام عقربهای جراره می اندازد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی