بازدید 4265

مشترکان اپراتور اول از 30 میلیون گذشت

مدیر عامل همراه اول افزود: 100 درصد شهرهای کشور تحت پوشش همراه اول هستند و تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ در سه سال گذشته از 80 اپراتور در 46 کشور به 238 اپراتور در 105 کشور رسیده است.
کد خبر: ۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۱ 01 February 2009
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: تعداد مشترکان اپراتور اول در سالجاری از مرز 30 میلیون نفر گذشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، وحید صدوقی با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته از مرز 20 میلیون مشترک گذاشتیم ، گفت: برنامه سال آینده ما عبور از 40 میلیون مشترک است که با کمک کارکنان همراه اول قطعا به این امر مهم خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون همراه اول 17 هزار و 300 سایت BTS نصب کرده است، اظهار داشت: طی سه سال گذشته تعداد سایت های همراه اول از 6500 به بیش از 17 سایت رسیده است . دراین مدت تعداد مراکز BSC از 210 به 340 مرکزو تعداد مراکز سوئیچ ( MSC) از 58 مرکز به 77 مرکز رسیده است.

مدیر عامل همراه اول افزود: 100 درصد شهرهای کشور تحت پوشش همراه اول هستند و تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ در سه سال گذشته از 80 اپراتور در 46 کشور به 238 اپراتور در 105 کشور رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به واگذاری 9 میلیون سیم کارت در سال گذشته اعلام کرد: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از 6 میلیون سیم کارت واگذار کرده ایم.

صدوقی در سخنان خود از کسب رتبه نخست در واگذاری سیم کارت در خاورمیانه و رتبه دهم در دنیا خبرداد و گفت: از نظر تعداد کل مشترکین نیز در خاورمیانه در جایگاه دوم و در دنیا در جایگاه بیست و نهم قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه در سال 86 همراه اول جایگاه پانزدهم شرکتهای برتر اقتصادی کشور را کسب کرده است، پیش بینی کرد که همراه اول امسال رتبه یازدهم را به خود اختصاص دهد.

صدوقی همچنین اظهار امیدواری کرد: در سال جاری از نظر بازده فروش در جایگاه هفتم، از نظر بازده ارزش ویژه جایگاه نخست و از نظر سود آوری در جایگاه دوم قرار گیرد.

وی گفت: برنامه جذب 6 میلیون مشترک جدید، ارائه سرویس های ارزش افزوده، برقراری رومینگ شبکه با WLL روستایی ، افزایش ظرفیت IN به 22 میلیون ، طراحی توسعه شبکه برای 38 میلیون مشترک کاهش تعرفه و طراحی مجدد شبکه تهران برای 10 میلیون مشترک از برنامه های سال جاری بود که با موفقیت در حال انجام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار