بازدید 20779
با قول ربیعی و تاکید فیاض بخش بر برنامه محوری؛

معرفی مدیرعامل جدید شستا با حضور وزیر

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با تاکید بر برنامه محوری، گفت: راهبرد اساسی در تامین اجتماعی بر مبنای منافع جامعه هدف تعیین می‌شود و باید بر اساس حاکمیت شرکتی، شایسته سالاری، شفافیت اطلاع رسانی، روابط با سرمایه گذاران و مسئولیت‌های اجتماعی را محور کار خود قرار دهیم.
کد خبر: ۳۴۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸ 21 September 2013
وزیر تعاون با بیان اینکه شستا حیاط خلوت هیچ کس نیست، اظهار کرد: هیات مدیره شستا باید در قبال وظایفی که برعهده دارد، پاسخگو باشد.

به گزارش «تابناک»، دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) که در محل این مجموعه برگزار شد، با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران جدید شستا پاک‌دست، پرکار و دلسوز هستند، گفت: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی حیاط خلوت هیچ کس نیست و هیات مدیره آن در قبال وظایفی که بر عهده دارند مسئول و پاسخگو هستند.

وی با اشاره به سه راهبرد مهم در فعالیتهای شستا، افزود: شستا یک پدیده سیاسی نیست، بلکه یک بنگاه اقتصادی است و باید در حوزه بازار سرمایه، اقتصاد و فضای کسب‌وکار به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

ربیعی راهبرد دوم را انتخاب مدیران غیرسیاسی و پاک‌دست عنوان کرد و با اشاره به اینکه بررسی دیدگاه‌ها و نقطه نظرات در مورد مدیران جدید سازمان تامین اجتماعی و شستا نشان می‌دهد که هیچ نکته‌ای در مورد آنان مطرح نیست، گفت: این راهبرد باید در هولدینگ‌های شستا نیز مدنظر قرار بگیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شستا را به دریافت نظرات مشاوره ای و کارشناسی دعوت کرد و  با تاکید بر اتخاذ تصمیمات تخصصی برای  ادامه فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، افزود: در شستا هیچ صندلی سهم آشنایی نیست و مدیران این مجموعه در انتصابات خود نباید تحت تاثیر هیچ گونه سفارش و توصیه مقام‌های سیاسی قرار گیرند.

وی راهبرد سوم را فعالیت مطابق با قانون برنامه ذکر کرد و گفت: نگاه شستا باید ملی باشد و با یک نگاه توسعه گرا در جهت تعاملات بین‌المللی گام بردارد و برای خود یک برنامه آرایش و ترکیب سبد سهام تدوین کند.

معرفی مدیرعامل جدید شستا با حضور وزیر

ربیعی توسعه منابع انسانی را از دیگر مولفه‌های مورد تاکید خود در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نام برد و افزود: باید این شرکت با نهادهایی نظیر بانک مرکزی، دستگاه‌های اجرایی و بورس تعاملات موثری داشته باشد و در جهت ارتقای سودآوری خود تلاش کند.

وی نظارت جدی بر فعالیت‌های دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را از برنامه‌های اساسی خود عنوان کرد و مدیران مجموعه را به تلاش بیشتر برای ارایه خدمات به جامعه دعوت کرد و  گفت: قول می‌دهم به دنبال بهبود زندگی کارگران و بازنشستگان باشم.

در این مراسم دکتر نوربخش، مدیرعامل تامین اجتماعی نیز بامهم دانستن وضعیت منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی و نقش شستا در تامین بخشی از نیازهای این سازمان، گفت: راهبردهای شستا در سازمان تعیین می‌شود و از این منظر گردش اطلاعات بین سازمان و شستا بسیار مهم است.

وی تحقق سودهای ناشی از سرمایه گذاری در قالب بودجه‌های سازمان تامین اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود با تلاش بیشتر سودهای ناشی از سرمایه گذاری محقق شود.

در این مراسم دکتر احمد فیاض بخش، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی هم با تاکید بر برنامه محوری در ادامه فعالیت ها گفت: راهبرد اساسی در تامین اجتماعی بر مبنای منافع جامعه هدف تعیین می‌شود و باید بر اساس حاکمیت شرکتی، شایسته سالاری، شفافیت اطلاع رسانی، روابط با سرمایه گذاران و مسئولیت‌های اجتماعی را محور کار خود قرار دهیم.

وی استفاده از بازار سرمایه را مورد تاکید قرار داد و افزود: حضور در بازار سرمایه علاوه بر شفافیت، موجبات تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی را نیز فراهم می‌سازد و ما باید در مقابل ذی نفعان خود نیز پاسخگو باشیم.

وی تشکیل اتاق‌های فکر، تعیین گروه مشاوران و استفاده از افراد خبره را به منظور تقویت نیروی انسانی از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و با تاکید بر استفاده از فناوری های روز را در شستا، گفت: استراتژی‌های سرمایه‌گذاری باید بر اساس حرکت به سمت صنایع پربازده و خروج از صنایع کم بازده بازنگری سالانه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست