بازدید 35655
شرح درد یک خانواده به روایت تصاویر:

نرجس‌خاتون: دعا كنيد پاهايم قطع نشود!

او و خانواده‌اش که به تنهایی و بدون هیچ حمایتی در این سال‌ها با عوارض و گرفتاری‌های این بیماری سخت و دردناک دست و پنجه نرم کرده‌اند، این روز‌ها دیگر به تنهایی توان مبارزه با این بیماری را ندارند.
کد خبر: ۲۷۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۴ 10 October 2012
نرجس، زنی که بیش از هفت سال است به بیماری اختلال در غدد لنفاوی مبتلاست، این روز‌ها برای درمان و حفظ پا‌هایش نیازمند کمک خیرانی است که بتوانند پاهای او را به او هدیه بدهند.

به گزارش «تابناک»، نرجس خاتون ژیان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره چگونگی ابتلا به بیماری اختلال غدد لنفاوی پا‌هایش گفت: از اواخر سال ۸۴، تورم را در پای سمت چپم احساس کردم و نزد هر پزشکی که برای مداوای پا‌هایم رفتم، می‌گفتند طبیعی است، ولی درد و تورم در ناحیه پا‌هایم روز بروز بیشتر می‌شد. اوایل هنگامی که به پزشکان متخصص و حتی عمومی برای تشخیص نوع بیماری مراجعه می‌کردم، آنان اختلالات هورمونی را علت ورم پا‌هایم عنوان می‌کردند.

وی با بیان اینکه پس از مدتی پای راستم نیز دچار تورم شد، افزود: حدس‌های پزشکان در مورد علت تورم پا‌هایم ادامه داشت تا اینکه یکی از پزشکان با معاینه پا‌هایم گفت، رگ‌های غدد لنفاوی پا‌هایم بسته است.

این زن با بیان اینکه برای کاهش تورم و عفونت‌های پا‌هایم باید عمل جراحی شوم، گفت: پزشکان کشور گفته‌اند که می‌توانند عفونت و تورم پا‌هایم را جراحی کنند، ولی میزان موفقیت این عمل را کم برآورد کرده‌اند.

نرجس‌خاتون با بیان اینکه سه سال پیش پزشکی گفته بود که در ازای دریافت شصت میلیون تومان، من را عمل می‌کند، گفت: فیزیوتراپی نیز عنوان کرد که با جلسات بسیار زیاد می‌تواند مرا معالجه کند اما هزینه هر جلسه فیزیوتراپی ۲۵ هزار تومان است، حال آن که همسرم بازنشسته و فرزند ۲۱ ساله‌ام معلول ذهنی است و درگذشته که وضعیت بهتری داشتم، گاهی برای تأمین مخارج زندگی، بافتنی می‌بافتم و می‌فروختم.

وی افزود: پسر ۲۱ ساله‌ام معلول بوده و تحت پوشش بهزیستی است، ولی تاکنون ریالی از بهزیستی به ما داده نشده است.

به گفته وی، پسر بزرگش بیکار است و برای تأمین مخارج زندگی و پول داروهای مادرش CDفروشی می‌کند.

بیشتر کار‌ها را شوهرم انجام می‌دهد؛ این جمله را نرجس خاتون می‌گوید و تأکید می‌کند: تاکنون در خانواده سابقه برای این بیماری وجود نداشته؛ اما شنیدم چنین موردی در زنجان بوده که مچ پایش به این بیماری مبتلا بود.

نرجس‌خاتون با بیان اینکه بار‌ها پزشکان ایرانی از استرالیا، آلمان، انگلیس و فرانسه برای درمان با او تماس گرفته‌اند، به ایسنا گفت: پزشکان ایرانی هزینه درمان مرا تقبل می‌کنند، ولی توانایی تأمین هزینه سفر و مسکن در کشور غریب را ندارم.

وی در پایان می‌گوید: از همه می‌خواهم برای من دعا کنند تا پا‌هایم قطع نشود و زود‌تر بتوانم حرکت کنم.

گفتنی است که این گزارش در خبرگزاری ایسنا تهیه شده است؛ بنابراین، در صورتی که قصد کمک مالی به این خانواده را دارید، از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۶۱۹۲۵۹۴۰ به نام «نرجس خاتون ژیان‌پور» در نزد بانک ملی اقدام کرده و یا نظرتان را از طریق آدرس ایمیل photo@isna. ir با این خانواده در میان بگذارید.


عکس: برنا قاسمی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی