بازدید 7836
ناهار برويد خانه‌ تان!

عقب‌نشيني دنيزلي !

همين ناهارهاي گروهي باعث به وجود آمدن اولين كنتاكت ميان دنيزلي و علي كريمي شده بود. روزي كه دنيزلي پرسپوليس را براي صرف ناهار به دركه برد و با اعتراض خفيف كاپيتان روبه‌رو شد
کد خبر: ۲۱۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵ 07 January 2012
 گل : مصطفي دنيزلي در بدو ورود به پرسپوليس دستور داده بود بازيكنان اين تيم بعد از تمرين ناهار را دسته‌جمعي و دور هم صرف كنند اما اين برنامه توسط خود او از دستور كار خارج شد. حالا پرسپوليسي‌ها بايد بعد از تمرينات صبح به منازل خود بروند و ناهار را با خانواده صرف كنند.

فراموش نمي‌كنيم كه همين ناهارهاي گروهي باعث به وجود آمدن اولين كنتاكت ميان دنيزلي و علي كريمي شده بود. روزي كه دنيزلي پرسپوليس را براي صرف ناهار به دركه برد و با اعتراض خفيف كاپيتان روبه‌رو شد. بايد ديد ارتباط سرمربي و كاپيتان پرسپوليس در ادامه به چه شكلي پيش خواهد رفت.

همچنين از باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد ايمون زاید، مهاجم اهل لیبی اين تيم امروز بالاخره پس از حرف و حدیث های فراوان در تمرین این تیم شرکت کرده و سپس جلسه‌ای هم با دنیزلی داشته است. به دستور دنیزلی قرار است این بازیکن فردا تست پزشکی بدهد و در صورت عدم مشکل از روز یکشنبه در تمرینات گروهی حضور داشته باشد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر