بازدید 2414

صادرات 8 ميليارد دلاري محصولات پتروشيمي

در این مدت بیش از 24 میلیون و 700 هزار تن انواع محصولات پتروشیمی و فرآورده های پلیمری در ایران تولید شده است.
کد خبر: ۲۰۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲ 24 November 2011
از آغاز امسال 10 و نیم میلیون تن محصول پتروشیمی به ارزش 8 میلیارد دلار از ایران به 60 کشور جهان صادر شده است.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه صادرات محصولات پتروشیمی از نظر وزنی 11 درصد و از نظر ارزشی 34 درصد در مقایسه با پارسال افزایش یافته است گفت: مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای امسال صادرات بیش از 12 میلیارد دلار محصول را هدف گذاری کرده اند

 عبدالحسین بیات در بازدید از کارخانه پتروشیمی هگمتانه با یادآوری اینکه صادرات پتروشیمی ایران حدود 21 درصد از برنامه مصوب تعیین شده جلوتر است افزود: همچنین در 7 ماهه امسال بیش از 30 هزار میلیارد ریال محصول پتروشیمی به بازارهای داخلی عرضه شده است چین، هند، کشورهای اروپایی و آفریقایی از بزرگترین بازارهای هدف پتروشیمی ایران هستند.

او ارزش کل فروش داخلی و خارجی محصولات پتروشیمی ایران در 7 ماهه امسال را حدود 11 میلیارد دلار عنوان کرد و یادآور شد: پیش بینی می شود تا اسفند امسال ، میزان تولید صنایع پتروشیمی ایران به 43 میلیون تن افزایش یابد.

معاون وزیر نفت با اعلام اینکه تولید محصولات پتروشیمی در مقایسه با مدت مشابه پارسال 2 درصد افزایش یافته است گفت: در این مدت بیش از 24 میلیون و 700 هزار تن انواع محصولات پتروشیمی و فرآورده های پلیمری در ایران تولید شده است.

بیات در ادامه افزایش 26 درصدی مصرف محصولات پتروشیمی در داخل کشور را نشان دهنده تعطیل نشدن صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی ایران بیان کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی